Вплив діджиталізації на рівень розвитку освітнього середовища у закладах професійної (професійно-технічної) освіти під час пандемії COVID-19
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
International Partnership of Distance and Online Learning for COVID-19, UNESCO. Institute for Information Technologies in Education. [Online]. Available: https://iite.unesco.org/news/international-partnership-of-distance-and-online-learning-for-covid-19/
S. Al-Samarrai, M. Gangwar and P. Gala, The Impact of the COVID-19 Pandemic on Education Financing. World Bank, Washington, DC, 2020. [Online]. Available: https://openknowledge.worldbank.org/handle/10986/33739
Education at a Glance 2020: Implications for the U.S. NCEE. [Online]. Available: https://ncee.org/webinar-event/education-at-a-glance-2020-implications-for-the-u-s/
Кабінет Міністрів України. (2018, Січ. 17). Розпорядження № 67-р, «Про схвалення Концепції розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018–2020 роки та затвердження плану заходів щодо її реалізації». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/67-2018-%D1%80#Text
Кабінет Міністрів України. (2021, Берез. 3). Розпорядження № 167-р, «Концепція розвитку цифрових компетентностей». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/167-2021-%D1%80#Text
Міністерство освіти і науки України. (2020, Берез. 16.). Наказ № 406, «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СОVID-19». [Електронний ресурс].
Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0406729-20#Text
Міністерство освіти і науки України. (2020, Берез. 26.). Лист № 1/9-177, «Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти на період карантину». [Електронний ресурс]. Доступно: https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-osvitnogo-procesu-v-zakladah-profesijnoyi-profesijno-tehnichnoyi-osviti-na-period-karantinu
L. Petrenko, S. Kravets, O. Bazeliuk, L. Maiboroda, I. Muzyka, «Analysis of the current state of distance learning in the vocational education and training institutions», ICSF. E3S Web of Conferences, 166, 10010 (2020). [Online]. Available: https://lib.iitta.gov.ua/720179/1/L.%20Petrenko_2020_10010.pdf https://doi.org/10.1051/e3sconf/202016610010 ICSF 2020
Цифровізація, діджиталізація, електронний документообіг. [Електронний ресурс].
Доступно: https://docs.google.com/forms/d/1ckHq9cPtrM5v2GJ_3IKMPlFFlQwP8qVyF07jiChIpn8/edit
М. О. Кириченко, І. Г. Отамась, «Електронні бібліотеки для сучасної освіти і науки як складова саморозвитку суспільства України та світу у період COVID-19», Стратегічні напрями зовнішньої політики Європейського Союзу: ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23 квіт., 2021 р., м. Харків); ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2021, с. 132–138. [Електронний ресурс]. Доступно: http://ekhnuir.univer.kharkov.ua/bitstream/123456789/16145/3/Papper%20Collection%2023.04.21.pdf
M. Kyrychenko, I. Otamas, L. Bryn, «Digital literacy in the open education of ukraine and the eu during Covid-19», Український Щорічник з Європейських Інтеграційних Студій, Вип. V, с. 155–170, 2020. [Електронний ресурс]. Доступно: http://yearlybook-aprei.com.ua/wp-content/uploads/2020/11/Ukrayinskyj-SHHorichnyk-z-YEvropejskyh-Integraczijnyh-Studij-Vypusk-V.-2020-r..pdf
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.