Внутрішній зміст і структурно-динамічні характеристики професійного здоров’я педагогів: інтегративний підхід
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
1 Д. Леонтьев, Психология смысла: природа, строение и динамика смысловой реальности. Москва, Россия, 2020.
2 R. M. Sade, «A theory of health and disease: the objectivist-subjectivist dichotomy». The journal of Medicine and Philosophy, Vol. 20(5), р. 513–525, 1995. [Online]. Available: https://www.researchgate.net/publication/
_A_Theory_of_Health_and_Disease_The_Objectivist-Subjectivist_Dichotomy
ï›3ï Ð. Ð’. БрушлинÑкий, ПÑÐ¸Ñ…Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ð¸Ñ Ñубъекта. МоÑква, РоÑÑиÑ: Ð?н-Ñ‚ пÑихологии Ð ÐÐ, 2003.
4 А. Г. Асмолов и др., «О некоторых перспективах исследования смысловых образований личности», Вопросы психологии, № 4, с. 35–45, 1979.
ï›5ï Л. Ð . Правдина, О. С. ВаÑильева, «ЦенноÑтно-ÑмыÑловые аÑпекты профеÑÑионального здоровьÑ», Ð?нженерный веÑтник Дона. РоÑтов-на-Дону, РоÑÑиÑ: Южный федеральный ун-Ñ‚, â„– 30.2, 2014.
6 Л. М. Карамушка та ін., Психологічні засади організаційного розвитку: монографія. Київ, Україна: Міленіум, 2013, 206 с.
7 M. Peterson, J. F. Wilson, «The Culture-Work-Health Model and Work Stress», American Journal of Health Behavior, Vol. 26, No 1, p. 16–24, 2002. doi.org/10.5993/AJHB.26.1.2.
8 Л. С. Паламарчук, Академічний тлумачний словник української мови. Слово і фразеологізм у словнику. Київ, Україна: Наук. думка, 1980.
9 О. С. Васильева, Ф. Р. Филатов, Психология здоровья человека. Москва, Россия: Академия, 2007.
10 Р. В. Воробьев, «Феномен здоровья: онтологический анализ», автореф. дис. канд. наук. Саратов, Россия, 2013.
11 Д. І. Дзвінчук, Психлогічні основи ефективного управління. Київ, Україна: ЗАТ «НІЧЛАВА», 2000.
ï›12ï К. Ð’. КарпинÑкий, «Ð?Ð´ÐµÑ Ð¾Ð¿Ñ‚Ð¸Ð¼ÑƒÐ¼Ð° в пÑихологичеÑкой науке», Ð?звеÑÑ‚Ð¸Ñ Ð¢ÑƒÐ»ÑŒÑкого гоÑ. ун-та. Гуманитарные науки, â„– 3, 2012.
ï›13ï Б. С. БратуÑÑŒ, «ПонÑтие нормы – пÑихологичеÑкий и нравÑтвенный ÑмыÑл», ПÑихолого-педагогичеÑкие и филоÑофÑкие проблемы ÑмыÑла жизни, Ð. Ð. Бодалев, Ð’. Ð. ЧудновÑкий, Ред. МоÑкава, РоÑÑиÑ: ПÐ? Ð ÐО, 1997, Ñ. 145–157.
14 D. Canter, L. Nanke, Can health be a quantitative criterion? A multi-facet approach to health assessment. In Towards a new science of health. Routledge, 2005, p. 158–171.
15 Н. Амосов, Энциклопедия Амосова. Алгоритм здоров’я: электр. книга. Litres, 2018.
ï›16ï Ð’. Ð’. ÐфанаÑьева, Ð . Ð’. Воробьев, ÐžÐ½Ñ‚Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ð¸Ñ Ð·Ð´Ð¾Ñ€Ð¾Ð²ÑŒÑ. Саратов, РоÑÑиÑ: Ð?зд. «Ðаука», 2013.
ï›17ï Ð. Ð?. КолчинÑкий, ЕдинÑтво Ñволюционной теории в разделенном мире. Санкт-Петербург, РоÑÑиÑ: СПб.: ÐеÑтор-Ð?ÑториÑ, 2015.
18 С. І. Болтівець, «Концептуальні засади розвитку психогігієнічної компетентності фахівців людинознавчих професій», Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка Нац. АПН України, № 24, ч. 5, с. 22–32, 2012.
19 Т. М. Дзюба, «Деструктивні ознаки професійного самоставлення та їх вплив на професійне здоров’я вчителя», Психологія особистості, № 1(6), с. 172–183, 2015. doi.org/doi: 2010.15330/172-183.
20 З. С. Карпенко, «Сучасний стан аксіопсихологічних студій в Україні», Психологія особистості, № 1(3), с. 21–31, 2013. doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p.
21 С. Ю. Путров, «Цінність здоров’я особистості як об’єкт філософського пізнання», Нова парадигма, № 112, с. 116–122, 2012. Електронний ресурс. Доступно: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8860
22 С. Ю. Путров, «Здоров’я у контексті предметного самовизначення філософії», Гуманітарний вісник Запорізької держ. інженер. академії, № 55, с. 152–162, 2013.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.