Емпіричне дослідження взаємозв’язку стереотипного образу професії психолог із проявом рефлексії у студентів психологів
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Г. М. Андреева, Психология социального познания. Москва, Россия: Аспект Пресс, 2000, 288 с.
А. Г. Асмолов, «Диспозиционная структура регуляции социального поведения личности: от гипотезы к концепции», Вопросы психологии, Вып. 3, с. 178–180, 1980.
І. Д. Бех, «Психологічні механізми сходження особистості до духовних цінностей», Педагогіка і психологія, Вип. 2, с. 37–44, 2011.
Г. А. Берулава, М. М. Берулава, З. С. Боташева, О. В. Непша, Э. М. Сагилян и др. Роль стереотипов психической активности в развитии личности; Г. А. Берулава, Ред. Москва, Россия: Гуманитарная наука, 2010, 157 с.
Е. А. Бетехтина, «Содержание и структура профессиональных автостереотипов педагогов-психологов на различных этапах обучения в вузе», Вестник Омского гос. ун-та, Вып. 12(118), с. 173–178, 2010.
О. Е. Блинова, «Роль соціальних стереотипів у регуляції поведінки особистості», Науковий вісник Миколаївського держ. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського: зб. наук. праць; С. Д. Максименка, Н. О. Євдокімової, Ред., Т. 2, вип. 10(91), с. 37–42, 2013. (Серія «Психологічні науки»).
Ð. Ð. Бодалев, Ð’. Ð. Куницына, Ð’. Ð. Панферова, «О Ñоциальных Ñталонах и Ñтереотипах и их роли в оценке личноÑти», Ученые запиÑки ÐÐ?Ð?КСÐ?, Вып. 9, Ñ. 151–160, 1971.
Р. М. Грановская, Творчество и преодоление стереотипов. Санкт-Петербург, Россия: OMS, 1994, 192 с.
О. В. Давидова, «Дослідження взаємозв’язку педагогічних стереотипів з параметрами професійної діяльності вчителя», Наука і освіта, Вип. 11, с. 24–30, 2017.
Л. Ðœ. Даукша, «СтереотипноÑÑ‚ÑŒ педагогичеÑкой Ñоциальной перцепции», на ÐнаньевÑких чтениÑÑ…, 2007: материалы науч.-практ. конф.; Л. Ð. Цветковой, Ред. Санкт-Петербург, РоÑÑиÑ: Ð?зд-во С-Петербург. ун-та, 2007, Ñ. 289–291.
Т. В. Ермолаева, «Профессиональная рефлексия студентов психологов», Вісник Дніпропетровського ун-ту економіки та права ім. А. Нобеля, Вип. 1(1), с. 104–108, 2011. (Серія «Педагогіка і психологія»).
В. Л. Зливков, Розробка концепції становлення професійної ідентичності у контексті цивілізаційних викликів сучасності: проблеми і перспективи. Кіровоград, Україна: Імекс ЛТД, 2014, 260 с.
Ð. Ð’. Карпов, ПÑÐ¸Ñ…Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ð¸Ñ Ñ€ÐµÑ„Ð»ÐµÐºÑивных механизмов деÑтельноÑти. МоÑква, РоÑÑиÑ: Ð?зд-во «Ð?нÑтитут пÑихологии Ð Ðл, 2004, 424 Ñ.
Н. Б. Кравець, «Розвиток рефлексії майбутніх психологів у процесі вивчення самовиховання і саморозвитку особистості», Педагогічна освіта: теорія і практика, Вип. 12, с. 79–84, 2012.
C. Д. Максименко, Генетическая психология (методологическая рефлексия проблем развития в психологии). Москва, Россия: Рефл-бук Ваклер, 2000, 320 с.
О. М. Мишагина, «Акмеологические технологии преодоления негативных стереотипов у студентов младших курсов в процессе профессиональной підготовки», дис. канд. наук. Шуя, Россия, 2006, 288 с.
Е. Ð?. Рогов, Учитель как объект пÑихологичеÑкого иÑÑледованиÑ: поÑобие Ð´Ð»Ñ ÑˆÐºÐ¾Ð»ÑŒÐ½Ñ‹Ñ… пÑихологов по работе Ñ ÑƒÑ‡Ð¸Ñ‚ÐµÐ»ÐµÐ¼ и педколективом. МоÑква, РоÑÑиÑ: ВЛÐДОС, 1998, 496 Ñ.
Е. В. Рогулина, «Взаимодействие психологических механизмов стереотипизации и рефлексии как условие развития профессиональной компетентности учителя», дис. канд. наук, Череповец, Россия, 2000, 177 c.
О. М. Самкова, «Соціальний стереотип професії на різних етапах професійного становлення психолога», Науковий вісник Херсонського держ. ун-ту, Вип. 4, с. 127–131, 2015. (Серія «Психологічні науки»).
Л. Б. Шнейдер, Личностная, гендерная и профессиональная идентичность: теория и методы діагностики. Москва, Россия: Психолого-социальный ин-т, 2007, 128 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.