Економічний фашизм і його прояви у вигляді азартних «Ігор» та інших злочинних діянь в державі

Альфред Кураташвілі

Анотація


У науковій праці економічний фашизм і його прояв у вигляді азартних «ігор» та інших злочинних діянь в суспільстві і в державі розглядається – як прояв панування «чисто» економічної мети, як прояв панування грошей, ринку, прибутку капіталу над людиною в суспільстві і в державі, як прояв сутнісної природи істинного капіталізму, як злочин проти людяності. Притому, автор обґрунтовано стверджує, що глибокі «наукові» коріння, пов'язані з економічним фашизмом, слід шукати ще в поглядах одного із засновників класичної політекономії – Адама Сміта, і, зокрема, в його «головній ідеї», названої самим Адамом Смітом – «Невидимою рукою» (?!). Автор висловлює категоричну незгоду з розумінням і трактуванням так званої «невидимої руки» Адама Сміта, згідно з яким, нібито одержання максимального прибутку автоматично вирішує проблеми реалізації інтересів народу. У науковій праці автор зазначає, що ринок, безумовно, має свої закони і закономірності, які необхідно враховувати в процесі управління економічними процесами, в процесі управління суспільством і державою. Однак, з погляду необхідності реалізації верховенства інтересів народу, якій повинна служити державна влада, автор вважає категорично неприпустимим підкорятися ринку, бо якщо керуватися так званою «невидимою рукою» ринку, і якщо підкорятися ідеї самоорганізації ринку, сформульованої Адамом Смітом, то отримаємо «сліпу» і «тупу» державу – насправді отримаємо фіктивну державу, антисоціальну державу, що служить «чисто» економічній мети – служить пануванню грошей, ринку, прибутку капіталу над людиною і сприяє пограбуванню і поневоленню народу, тобто отримаємо – економічний фашизм, який є найгіршим проявом сутнісної природи істинного капіталізму. Згідно обгрунтованого твердження автора, принципово важливо, щоб державна влада управляла виходячи з інтересів народу і в інтересах народу, аби державна влада не перебувала у підпорядкуванні ринку і ринкового самоврядування, що неминуче означає панування «невидимої руки» ринку – означає панування грошей, ринку, прибутку капіталу над людиною, означає існування економічного фашизму в суспільстві і в державі. Отже, незважаючи на загальне визнання у всьому світі Адама Сміта, і незважаючи на його безумовні заслуги в економічній науці, поряд з цим Адам Сміт, за твердженням автора, зі своєю головною «науковою» ідеєю так званої «невидимої руки», фактично є і одним із засновників, і «науковим» «інтерпретатором» економічного фашизму. Торкаючись знову-таки проблеми служіння «чисто» економічної мети – проблеми служіння грошей, ринку, прибутку, капіталу, автор зазначає, що це категорично неприпустимо і злочинно, бо пограбування і поневолення величезної кількості людей має місце в тих державах, в яких панує «чисто» економічне мислення. Як приклад, прояв «чисто» економічного мислення – прояв економічного фашизму, автор наводить припущення і функціонування в суспільстві та в державі азартних «ігор» – так званого «грального» (явно злочинного) бізнесу, а також допущення і функціонування інших злочинних діянь в суспільстві та в державі – заради отримання грошей, заради отримання все більшого прибутку, заради досягнення «чисто» економічної мети – за рахунок шахрайського пограбування і знищення величезної кількості людей. Саме в результаті всього вищезазначеного, автор стверджує, що економічна наука, політика і практика на службі «чисто» економічної мети – це економічний фашизм і злочин проти людяності. При цьому, на підставі обґрунтованого твердження автора, рішення зазначеної проблеми можливе лише на основі створених ним же принципово нових наукових напрямів і принципово нових наукових Теорій – на основі Філософії соціальної мети, на основі Теорії верховенства інтересів народу і на основі Теорії збалансованості прав і відповідальності посадових осіб


Ключові слова


економічний фашизм; азартні ігри; «Невидима рука» Адама Сміта; панування в суспільстві та державі – грошей, ринку, прибутку, капіталу над людиною; злочин проти людяності; філософія соціальної мети; теорія верховенства інтересів народу; теорія збалансовано

Повний текст:

PDF

Посилання


Ðдам Смит, Ð?ÑÑледование о природе и причинах богатÑтва народов. МоÑква РоÑÑиÑ: «СоцÑкгиз», 1962, 684 Ñ.

Альфред А. Кураташвили, Философия цели – альтернатива философии средств (монография на грузинском и русском языках). Тбилиси, Грузия: «Мецниереба», 1997, 100 с.

Альфред А. Кураташвили, Философия социальной цели. Принципиально новое научное направление – исходная теоретическая основа формирования и функционирования истинно человеческого общества и государства (монография на грузинском, английском и русском языках). Тбилиси, Грузия: Междунар. изд-во «Прогресс», 2003, 352 с.

Альфред А. Кураташвили, Теория диктатуры интересов народа. Определяющее научное направление социально-экономического развития истинно человеческого общества и государства (монография на грузинском и русском языках). Тбилиси, Грузия: «Мецниереба», 1997, 76 с.

Альфред А. Кураташвили, Теория верховенства интересов народа. Принципиально новое научное направление и системообразующая теория управленческого права, правовой системы истинно человеческого общества и социально-экономических наук в целом (монография на грузинском, английском и русском языках). Тбилиси, Грузия: Международ. изд-во «Прогресс», 2003, 336 с.

Альфред А. Кураташвили, Сбалансированность прав и ответственности должностных лиц – политико-правовая теория эффективного функционирования общества (монография на грузинском и русском языках). Тбилиси, Грузия: «Мецниереба», 1997, 76 с.

Альфред А. Кураташвили, Теория сбалансированности прав и ответственности должностных лиц. Принципиально новое научное направление – необходимая научная основа защиты интересов человека и социально-экономического прогресса (монография на грузинском, английском и русском языках). Тбилиси, Грузия: Междунар. изд-во «Прогресс», 2003, 256 с.

Ðльфред Ð. Кураташвили, «КонÑтитуционные права человека и необходимоÑÑ‚ÑŒ радикальной переÑтройки ÑиÑтемы аттеÑтации научных кадров», ПериодичеÑкий научный журнал «Ð?нтеллект», â„– 1(7), 2000. ТбилиÑи, ГрузиÑ: Ð?зд-во «Ð?нтеллект», 2000.

Альфред А. Кураташвили, «Теория истинно человеческого – классического (образцового) – общества», Труды Грузинского технического университета, № 3(419), 1998. Тбилиси, Грузия: «Технический университет», 1998.

Ðльфред Ð. Кураташвили, «Социально-ÑкономичеÑÐºÐ°Ñ Ñ‚ÐµÐ¾Ñ€Ð¸Ñ Ð±ÑƒÐ´ÑƒÑ‰ÐµÐ³Ð¾ – иÑтинно человечеÑкого общеÑтва», Ð?звеÑÑ‚Ð¸Ñ Ðкадемии наук Грузии. Ð¡ÐµÑ€Ð¸Ñ ÑкономичеÑкаÑ, Т. 7, â„– 1/2, 1999. ТбилиÑи, ГрузиÑ: «Мецниереба», 1999.

Альфред А. Кураташвили, «Альтернативное представление об ориентации общества и государства», Bulletin «Medicine, Science, Innovation and Business New» («Новости медицины, науки, инновации и бизнеса – голос профессионалов и бизнесменов США, СНГ и других стран мира»), Vol. 6, Numb. 10(60), October, 1999. New York, USA.

Уголовный кодекс Грузии. Принят 22 июля 1999 года. [Электронный ресурс]. Доступно: https://matsne.gov.ge/ka/document/download/16426/143/ru/pdf

Международное преступление. [Электронный ресурс].

Доступно: https://fb.ru/article/231381/mejdunarodnyie-prestupleniya-ponyatie-i-vidyi

«Преступление против человечества», Википедия: свободная энциклопедия. [Электронный ресурс].

Доступно: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2_%D1%87%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0

Ð?громаниÑ. [Электронный реÑурÑ]. ДоÑтупно: https://lektsia.com/1x6b11.html

Ð?громаниÑ. Powered by Warp Theme Framework. [Электронный реÑурÑ]. ДоÑтупно: http://security.mosmetod.ru/internet-zavisimosti/4-igrovye-zavisimosti


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.