Навчальна програма «Психологія економічної поведінки фахівця» з методиками артрозвитку
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
1 П. І. Блозва, «Соціальний капітал як психологічний ресурс становлення політичної культури молоді»: дис. канд. наук. Київ, 2017, 211 с.
2 І. О. Бондаревська, «Феномен довіри в економічних та міжетнічних відносинах (аналіз зарубіжних досліджень)», Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Київ: Фенікс, Т. 11, вип. 12, с. 42–50, 2015.
3 І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко, «Психологічний аналіз соціального капіталу в спільнотах іммігрантів та біженців», Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України. Київ: Педагогічна преса, № 2(91), с. 71–76, 2016.
ï›4ï Ð?. О. БондаревÑкаÑ, «ГражданÑÐºÐ°Ñ Ð¸Ð´ÐµÐ½Ñ‚Ð¸Ñ‡Ð½Ð¾ÑÑ‚ÑŒ личноÑти в новоÑтном медиа проÑтранÑтве», Studia Universitatis Moldoviae. Seria: Pedagogie, Psihologie – Chisinau: State University of Moldova, â„– 9(119), Ñ. 104–108, 2018.
ï›5ï Ð?. О. БондаревÑкаÑ, Ð’. Ð. Михайленко, «ПÑихологичеÑкий анализ Ð´Ð¾Ð²ÐµÑ€Ð¸Ñ Ð¾Ñвещению проблем мигрантов новоÑтными медиа», Ðауковий чаÑÐ¾Ð¿Ð¸Ñ ÐПУ ім. Ðœ. П. Драгоманова. СеріÑ: ПÑихологічні науки. Київ: Вид-во ÐПУ імені Ðœ. П. Драгоманова, â„– 7(52), Ñ. 5–24, 2018.
6 І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко, «Довіра новинним медіа, національна ідентичність та громадянська активність опору серед підлітків», Проблеми сучасної психології: зб. наук. праць Запорізького нац. ун-ту та Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Запоріжжя: ЗНУ, № 1(15), с. 16–22, 2019.
ï›7ï Ð?. О. БондаревÑкаÑ, Ð’. Ð. Михайленко, «ГражданÑÐºÐ°Ñ Ð°ÐºÑ‚Ð¸Ð²Ð½Ð¾ÑÑ‚ÑŒ: роль Ñоциальных медиа», Проблеми ÑучаÑної пÑихології: зб. наук. праць Кам’Ñнець-ПодільÑького нац. ун-ту та ІнÑтитуту пÑихології імені Г. С. КоÑтюка ÐÐПРУкраїни. Кам’Ñнець-ПодільÑький: ÐкÑіома, Вип. 46, С. 40–58, 2019.
8 О. І. Бондарчук, «Суб’єктивне благополуччя як індикатор успішного життєвого шляху керівників освітніх організацій», Теоретичні і прикладні проблеми психології: зб. наук. праць Східноукр. нац. ун-ту ім. Володимира Даля. Сєвєродонецьк: Вид-во СНУ ім. В. Даля, Вип. 3(3), с. 37–46, 2018.
9 О. Л. Вознесенська та ін., Енциклопедичний словник з арт-терапії. Київ, Україна: Видавець ФОП Назаренко, 2017, 312 с.
10 О. В. Длугопольський, Ю. П. Івашук, «Розгул» корупції та рейдерства як фактор неефективності захисту прав власності», Научные труды ДонНТУ, № 2(44), с. 125–131, 2013.
11 О. В. Длугопольський», Ю. П. Івашук, «Сучасні погляди на корупцію та мінімізацію її негативного впливу на економіку України», Економіка України, № 9, с. 13–24, 2012.
12 М. Долинова, «Как «дневник каракулей» помогает разобраться в себе», Психологическая мастерская «Просто», 2017. [Электронный ресурс]. Доступно: http://dolinova.blog/archives/86.
13 Л. Д. Лебедева, Ю. В. Никонорова, Н. А. Тараканова, Энциклопедия признаков и интерпретаций в проективном рисовании и арт-терапии. Санкт-Петербург, Россия: Речь, 2006, 336 с.
14 Г. В. Ложкін, В. В. Спасєнніков, В. Л. Комаровська, Економічна психологія. Київ, Україна: ВД «Професіонал», 2004, 304 с.
15 П. В. Лушин, «Когда хаос и неопределённость внутри: VUCA-люди», Теория и практика психотерапии, № 3(11) с. 2–4, 2016.
16 П. В. Лушин, «Гіг-освіта як альтернатива НУШ», Вісник психології і соціальної педагогіки, Вип. 26, 2020. [Електронний ресурс]. Доступно: https://www.psyh.kiev.ua/%d0%97%d0%b1%d1%96%d1%80%d0%bd%d0%b8%d0%ba_%d0%bd%d0%b0%d1%83%d0%ba._%d0%bf%d1%80%d0%b0%d1%86%d1%8c._-_%d0%92%d0%b8%d0%bf%d1%83%d1%81%d0%ba_26
17 С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер, Економічна психологія. Київ, Україна: Міленіум, 2004, 34 с.
18 Медіапсихологія: на перетині інформаційного та освітнього просторів / Л. А. Найдьонової, Н. І. Череповської, Ред.; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. Київ, Україна: Міленіум, 2014, 348 с.
19 О. Молчанова, Застосування ліній, каракулів та геометричних форм у процесі спонтанної творчості терапевтичного малювання. Київ, Україна, 2020, 78 с.
20 Л. А. Найдьонова, Медіапсихологія: основи рефлексивного підходу; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. Кіровоград, Україна: Імекс-ЛТД, 2015, 244 с.
ï›21ï Ю. Ð. Петрушенко, Ð. Ð. КоÑтюченко, «Ð?ÑÑледование влиÑÐ½Ð¸Ñ Ð¿Ñ€Ð¾Ð³Ñ€Ð°Ð¼Ð¼, предполагающих ÑкономичеÑкую кооперацию, на Ñоциальный капитал меÑтных ÑообщеÑтв», Ðаукові праці Донецького національного технічного ун-ту. Ð¡ÐµÑ€Ñ–Ñ Ð•ÐºÐ¾Ð½Ð¾Ð¼Ñ–Ñ‡Ð½Ð°, Вип. 3(45), Ñ. 167–173, 2013.
ï›22ï Практикум по гендерной пÑихологии / Ð?. С. Клёциной, Ред. Санкт-Петербург, РоÑÑиÑ: Питер, 2002, 478 c.
23 І. Семків, «Психометричні показники та адаптація методики Р. Стили "KPIKS" (Українська версія: опитувальник вимірювання індивідуального соціального капіталу (ОВІСК) адаптація І. Семків)», Гуманітарний вісник, № 37, с. 136–146, 2015.
24 Соціальна психологія бідності / Т. І. Бєлавіна, В. О. Васютинський, В. Ю. Вінков та ін.; В. О. Васютинського, Ред.; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. Київ, Україна: Міленіум, 2016, 294 c.
25 М. Г. Ткалич, «Психолого-організаційні детермінанти самоактуалізації менеджерів комерційних організацій», дис. канд. наук. Київ, 2006, 266 с.
26 О. Угрин, «Метафора сходів у роботі з актуальними цілями», на XVII Міжнародної міждисциплінарної наук.-практ. конф. Простір арттерапії. Київ, 2020, с. 171–175.
27 К. Фопель, Технология ведения тренинга. Теория и практика. Москва, Россия: Генезис, 2003, 368 с.
28 I. Bondarevskaya, B. Krzywosz-Rynkiewicz, E. Bondar, «Young people’s citizenship activity in times of war threat: Case of Ukraine», Citizenship Teaching and Learning – Intellect Limited, № 12(2), р. 189–206, 2017.
29 C. Castelfranchi, R. Falcone, Trust Theory: A Socio-Cognitive and Computational Model. West Sussex: Wiley, 2010.
30 J. T. Jost, P. Barbera, R. Bonneau, M. Langer, M. Metzger, J. Nagler, J. Sterling, J. A. Tucker, «How social media facilitates political protests: Information, motivation, and social networks», Advances in Political Psychology, № 39(1), р. 85–118, 2018.
31 E. Kirchler, E. Hoelzl, I. Wahl, «Enforced versus voluntary tax compliance: The “slippery slope” framework», Journal of Economic Psychology, № 29, р. 210–225, 2008.
32 R. C. Mayer, J. H. Davis, F. D. Schoorman, «An integrative model of organizational trust», Academy of Management Review, № 20, р. 709–734, 1995.
33 B. A. Misztal, Trust in modern societies. Cambridge: Polity Press, 1996.
34 W. F. van Raaij, «Consumer confidence and trust in the economy», Economic psychology in modern world: collected papers; A. N. Lebedev, Eds. Moscow, Russia: Ekon-inform, 2012, р. 377–395.
35 A. M. Zalewska & B. Krzywosz-Rynkiewicz, Psychologiczne portrety młodych obywateli. Warszawa: Wydawnictwo SWPS Academica, 2011.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.