Психологічні чинники особистісної готовності викладача післядипломної педагогічної освіти до професійної діяльності в умовах змін
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
В. Т. Бусел, Великий тлумачний словник сучасної української мови. Київ, Україна: Перун, 2005.
Ð. Ð’. Кузьмина (Головко-Гаршина), ÐкмеологичеÑÐºÐ°Ñ Ñ‚ÐµÐ¾Ñ€Ð¸Ñ Ð¿Ð¾Ð²Ñ‹ÑˆÐµÐ½Ð¸Ñ ÐºÐ°Ñ‡ÐµÑтва подготовки ÑпециалиÑтов образованиÑ. МоÑква, РоÑÑиÑ: Ð?ÑÑлед. центр проблем качеÑтва подгот. ÑпециалиÑтов, 2001.
Л. М. Карамушка, та М. В. Москальов, Психологія підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації. Київ, Україна: Львів-Сподом, 2011.
О. І. Бондарчук та ін., Психологічна підготовка керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін. Київ, Україна: НАПН України, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти», 2014.
Н. В. Кавуненко «Визначення змісту та структури особистісної готовності до професійної діяльності», Студентський альманах: зб. магістер. робіт, Ін-т менедж. та психології ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти» НАПН України, 2012. [Електронний ресурс]. Доступно: http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/stud_almanah/20.pdf.
Н. А. Левшенюк, «Теоретичне обґрунтування поняття психологічної готовності до педагогічної діяльності», Нова педагогічна думка, № 1(77), с. 36–38, 2014.
Н. А. Левшенюк, «Складові особистісної готовності викладача післядипломної педагогічної освіти до діяльності в умовах змін», на ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти. Київ, Україна, 2018, с. 54–58.
Ð’. Я. Ðикитин, «Внешние факторы профеÑÑиональной Ñамореализации преподавателÑ», ÐÐºÐ°Ð´ÐµÐ¼Ð¸Ñ Ð¿Ñ€Ð¾Ñ„ÐµÑÑионального образованиÑ; Ð?н-Ñ‚ непрерыв. Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð·Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð²Ð·Ñ€Ð¾Ñлых. Санкт-Петербург, РоÑÑиÑ, â„– 3/4, Ñ. 3–8, 2013.
В. В. Олейник, «Последипломное педагогическое образование в Украине в контексте среднесрочной стратегии развития ЮНЕСКО на 2014–2021 гг.» на Междунар. науч.-практ. конф. Реализация стратегии ЮНЕСКО по подготовке педагогических кадров: проблемы и пути внедрения инновационных технологий в образовательное пространство, посвященной празднованию 70-летия ЮНЕСКО под эгидой десятилетия сближения культур на 2013–2022 годы. Алмата, Казахстан, 2015, с. 26–29.
Ф. Ð?. Раков, Ðœ. К. Тлеужев, и Ð. Ð. Татарканов, «ПÑихологичеÑкие и педагогичеÑкие факторы Ñ„Ð¾Ñ€Ð¼Ð¸Ñ€Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð¿Ñ€Ð¾Ñ„ÐµÑÑиональной компетентноÑти Ð¿Ñ€ÐµÐ¿Ð¾Ð´Ð°Ð²Ð°Ñ‚ÐµÐ»Ñ Ñ„Ð¸Ð·Ð¸Ñ‡ÐµÑкой культуры», ВеÑтник ÐдыгейÑкого гоÑударÑтвенного универÑитета. Ð¡ÐµÑ€Ð¸Ñ 3: «Педагогика и пÑихологиÑ», â„– 4(208), Ñ. 170–175, 2017.
Є. Р. Чернишова та ін., Підготовка науково-педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти: зміст, організаційні форми, технології. Київ, Україна: НАПН України, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти», 2014.
The World health report: 2001: Mental health: new understanding, new hope. – Geneva: World Health Organization, 2001, 178 p.
Э. П. Селигман Мартин, Новая позитивная психология: научный взгляд на счастье и смысл жизни. Москва, Россия: София, 2006.
М. Flow Csikszentmihalyi, The Psychology of Optimal Experience. New York, USA: Harper and Row, 1991.
П. П. Фесенко, «Что такое психологическое благополучие? Краткий обзор основных концепций», Научные труды аспирантов и докторантов, № 46, с. 35–48, 2005.
R. Dodge, A. Daly, J. Huyton and L. Sanders, «The challenge of defining wellbeing», International Journal of Wellbeing, № 2(3), рр. 222–235, 2012. (DOI:10.5502/ijw.v2i3.4).
C. Robitschek and C.L.M. Keyes, «Keyes's model of mental health with personal growth initiative as a parsimonious predictor», Journal of Counseling Psychology, 56 (2), рр. 321–329, 2009. (DOI:10.1037/a0013954).
C.L.M. Keyes, «The Mental Health Continuum: From Languishing to Flourishing in Life», Journal of Health and Social Behavior, 43 (2), рр. 207–222, 2002. (DOI:10.2307/3090197).
M. Joshanloo, «Revisiting the Empirical Distinction Between Hedonic and Eudaimonic Aspects of Well-Being Using Exploratory Structural Equation Modeling», Journal of Happiness Studies, рр. 1–14. 2015. (DOI:10.1007/s10902-015-9683-z).
А. Г. Маслоу, Мотивация и личность. СПб., Россия: Евразия, 1999.
Г. К. Чернявская, «Самопознание и самореализация личности», дис. д-ра наук, СПбГУ, Россия,1994.
M. Argyle, The psychology of happiness, 2 Edition. USA: Routledge, 2001. ISBN: 978-0415226653.
Т. В. Палько «Психологічні особливості розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти», дис. канд. наук, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. Київ, Україна, 2015.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.