освітні, педагогічні науки; дошкільна освіта; початкова освіта; середня освіта (за предметними спеціальностями); професійна освіта (за спеціалізаціями); спеціальна освіта

Том 30, № 59 (2024)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Статті

Оцінка соціально-економічного потенціалу Дніпропетровщини: умови створення технічного освітньо-наукового кластеру PDF
Сергій Бажан 10-26
The influence of the socio-cultural environment on family upbringing in Azerbaijan at the end of the 19th and beginning of the 20th centuries PDF (English)
Sabina Jafarova 27-42
The problem of teaching ethical and moral values in the process of mass events PDF (English)
Raksana Mammedova 43-59
The impact of nasimi's ethical-didactic and philosophical views on personality development PDF (English)
Adila Nazarova 60-75
The possibilities of using ict in higher pedagogical education PDF (English)
Khumar Novruzova 76-92
Методологія дослідження правових засад духовно-морального виховання в системі освіти України PDF
Олексій Ноздрін 93-108
Відкрита наука в сучасному дослідницькому просторі PDF PDF
Наталія Приходькіна 109-134
Formation of ICT competency of future teachers PDF (English)
Lala Rahimova 135-150


ISSN: 3041-184X