Розвиток інформаційної культури майбутніх менеджерів засобами ігрових технологій навчання

Гліб Сацюк

Анотація


У статті обговорюється питання формування інформаційної культури майбутніх менеджерів. У наш час інформація стала невід'ємним стратегічним ресурсом, який визначає успіх у різних сферах діяльності. Це призводить до необхідності формування інформаційної культури майбутнього менеджера, здатної ефективно використовувати цей ресурс на всіх рівнях – як тактичному, так і операційному, особливо в контексті управління. Проведено аналіз ключових навичок і компетенцій, зокрема розуміння інформації, аналізу даних і прийняття обґрунтованих рішень, необхідних для майбутніх менеджерів. Вивчено інформаційну культуру майбутніх менеджерів необхідну для оцінки їх готовності до викликів сучасного інформаційного суспільства та забезпечення їх успішної адаптації та професійного розвитку в сучасному світі. Розглянуто використання ігрових технологій в цьому процесі є важливим методом створення ситуацій, в яких студенти можуть застосувати свої знання та навички в галузі інформаційного менеджменту. Досліджено, що ігрові технології сприяють не тільки більш глибокому засвоєнню матеріалу, а й розвитку таких ключових навичок, як аналітичне мислення, прийняття рішень в умовах невизначеності та ефективне вирішення проблем. Виявлено, що ігрові технології також можуть моделювати різні управлінські сценарії, допомагаючи студентам зрозуміти, як застосовувати свої знання в реальному бізнес-середовищі. Використовуючи ігрові технології, студенти також можуть розвивати навички командної роботи, співпраці та комунікації, які є важливими аспектами роботи з управління інформацією. Вивчено ігрові вправи, які дозволяють студентам не тільки навчитися ефективно працювати в групі, але й оцінити важливість синергії та колективного інтелекту у вирішенні складних проблем. Таким чином, використання ігрових технологій доповнює вивчення інформаційної культури майбутніх менеджерів, збагачуючи їхній досвід та готуючи до викликів сучасного світу

Ключові слова


культура; інформаційна культура; менеджери; ігрові технології; освіта

Повний текст:

PDF

Посилання


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ / REFERENCES

Верховна Рада України. (1992, Жовт. 02). Закон № 2657-XII «Про інформацію». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-12#Text

С. У. Гончаренко, Український педагогічний словник; С. Головко, Ред. Київ, Україна : Либідь, 1997.

Л. М. Калініна. Інформаційна культура керівника загальноосвітнього навчального закладу та критерії її виміру. Київ, Україна: Інститут педагогіки НАПН України, 2011.

В. В. Докучаєва, Проектування інноваційних педагогічних систем у сучасному освітньому просторі. Луганськ, Україна, 2005

А. Коломієць. «Теоретичні та методичні основи формування інформаційної культури майбутнього вчителя початкових класів», автореф. дис. д-ра наук. Київ, 2017.

В. В. Концедайло, «Використання серйозних ігор та симуляцій з розробки програмного забезпечення для розвитку нетехнічних компетенцій майбутніх інженерів-програмістів», Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, т. 1, № 11, с. 29–39, 2017. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/3JBrPo Дата звернення: Квіт. 06, 2024.

М. М. Редько, Інформатика та комп`ютерна техніка. Вінниця, Україна: Нова Книга, 2007. ISBN 978-966-382-074-3

В. Ю. Степанов, Інформаційна культура сучасного інформаційного суспільства. Вісник Харківської державної академії культури : зб. наук. праць, вип. 27, с. 91–97, 2009.

M. Augier, «Models of Herbert A. Simon», Perspectives on Science, vol. 8, іs. 4, рр. 407–443, 2000. [Online]. Available: https://muse.jhu.edu/pub/6/article/28074 Application date: April 06, 2024.

О. Дубініна, «Інформаційна культура керівника як чинник вдосконалення управління навчальним закладом», Теорія і методика управління освітою, № 1(17), 2016. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/a41rdh Дата звернення: Квіт. 06, 2024.

ПЕРЕКЛАД, ТРАНСЛІТЕРАЦІЯ / TRANSLATED AND TRANSLITERATED

Verkhovna Rada Ukrainy. (1992, Zhovt. 02). Zakon № 2657-XII «Pro informatsiiu». [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-12#Text (in Ukraine)

S. U. Honcharenko, Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk; S. Holovko, Red. Kyiv, Ukraina: Lybid, 1997. (in Ukraine)

L. M. Kalinina. Informatsiina kultura kerivnyka zahalnoosvitnoho navchalnoho zakladu ta kryterii yii vymiru. Kyiv, Ukraina: Instytut pedahohiky NAPN Ukrainy, 2011. (in Ukraine)

V. V. Dokuchaieva, Proektuvannia innovatsiinykh pedahohichnykh system u suchasnomu osvitnomu prostori. Luhansk, Ukraina, 2005. (in Ukraine)

A. Kolomiiets. «Teoretychni ta metodychni osnovy formuvannia informatsiinoi kultury maibutnoho vchytelia pochatkovykh klasiv», avtoref. dys. d-ra nauk. Kyiv, 2017. (in Ukraine)

V. V. Kontsedailo, «Vykorystannia serioznykh ihor ta symuliatsii z rozrobky prohramnoho zabezpechennia dlia rozvytku netekhnichnykh kompetentnostei maibutnikh inzheneriv-prohramistiv», Naukovi zapysky. Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity, t. 1, № 11, s. 29–39, 2017.

[Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://is.gd/3JBrPo Data zvernennia: Kvit. 06, 2024. (in Ukraine)

M. M. Redko, Informatyka ta komp`iuterna tekhnika. Vinnytsia, Ukraina: Nova Knyha, 2007. ISBN 978-966-382-074-3 (in Ukraine)

V. Yu. Stepanov, Informatsiina kultura suchasnoho informatsiinoho suspilstva. Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii kultury: zb. nauk. prats, vyp. 27, s. 91–97, 2009. (in Ukraine)

M. Augier, «Models of Herbert A. Simon», Perspectives on Science, vol. 8, іs. 4, р. 407–443, 2000. [Online]. Available: https://muse.jhu.edu/pub/6/article/28074 Application date: April 06, 2024. (in English)

O. Dubinina, «Informatsiina kultura kerivnyka yak chynnyk vdoskonalennia upravlinnia navchalnym zakladom», Teoriia i metodyka upravlinnia osvitoiu, № 1(17), 2016. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://is.gd/a41rdh Data zvernennia: Kvit. 06, 2024. (in Ukraine)


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.