Критерії та показники оцінювання сформованості дослідницької компетентності майбутнього вчителя історії та суспільствознавчих дисциплін у процесі фахової підготовки
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ / REFERENCES
А. О. Боровик, «Модель формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя історії у процесі фахової підготовки», Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки», вип. 26(55), с. 63–75, 2023. Електронний ресурс. Доступно: http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/visnyk_PO/26_55_2023/Bulletin_26_55_Pedagogika_Borovyk.pdf Дата звернення: Квіт. 02, 2024.
Л. В. Бурчак, «Формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя хімії в системі вищої освіти», автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук. Полтава, 2011.
М. С. Головань, В. В. Яценко, «Сутність та зміст поняття «дослідницька компетентність», Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі: зб. наук. праць, вип. VII, с. 55–62, 2012.
М. О. Князян, «Педагогічні засади формування дослідницької спрямованості особистості студента», Науковий вісник Південноукраїнського держ. пед. ун-ту ім. К. Д. Ушинського: зб. наук. праць, вип. 11/12, с. 129–136, 2002.
Н. Саприкіна, «Науково-дослідна робота як засіб розвитку креативних здібностей студентів-філологів», Вісник Львівського університету. Серія «Філологічна». [Електронний ресурс]. Доступно: http://litmisto.org.ua/?p=19610 Дата звернення: Берез. 05, 2023.
С. О. Сисоєва, Розвиток дослідницької компетентності викладачів вищої школи. Київ, Україна: ТОВ «Вид. підпр-во «ЕДЕЛЬ-ВЕЙС», 2016.
ПЕРЕКЛАД, ТРАНСЛІТЕРАЦІЯ / TRANSLATED AND TRANSLITERATED
A. O. Borovyk, «Model formuvannia doslidnytskoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia istorii u protsesi fakhovoi pidhotovky», Visnyk pisliadyplomnoi osvity. Seriia «Pedahohichni nauky», vyp. 26(55), s. 63–75, 2023. Elektronnyi resurs. Dostupno: http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/visnyk_PO/26_55_2023/Bulletin_26_55_Pedagogika_Borovyk.pdf Data zvernennia: Kvit. 02, 2024. (in Ukraine)
L. V. Burchak, «Formuvannia doslidnytskoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia khimii v systemi vyshchoi osvity», avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. nauk. Poltava, 2011. (in Ukraine)
M. S. Holovan, V. V. Yatsenko, «Sutnist ta zmist poniattia «doslidnytska kompetentnist», Teoriia ta metodyka navchannia fundamentalnykh dystsyplin u vyshchii shkoli: zb. nauk. prats, vyp. VII, s. 55–62, 2012. (in Ukraine)
M. O. Kniazian, «Pedahohichni zasady formuvannia doslidnytskoi spriamovanosti osobystosti studenta», Naukovyi visnyk Pivdennoukrainskoho derzh. ped. un-tu im. K. D. Ushynskoho: zb. nauk. prats, vyp. 11/12, s. 129–136, 2002. (in Ukraine)
N. Saprykina, «Naukovo-doslidna robota yak zasib rozvytku kreatyvnykh zdibnostei studentiv-filolohiv», Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia «Filolohichna». [Elektronnyi resurs]. Dostupno: http://litmisto.org.ua/?p=19610 Data zvernennia: Berez. 05, 2023. (in Ukraine)
S. O. Sysoieva, Rozvytok doslidnytskoi kompetentnosti vykladachiv vyshchoi shkoly. Kyiv, Ukraina: TOV «Vyd. pidpr-vo «EDEL-VEIS», 2016. (in Ukraine)
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.