Том 17, № 46 (2021)

Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. Серія «Соціальні та поведінкові науки». Психологія, економіка, держ. управ.

Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Теоретичний аналіз проблеми креативності у контексті творчого характеру професійної діяльності PDF
Світлана Байда 10-24
Умови самоактуалізації викладачів закладів вищої освіти PDF
Олександра Брюховецька, Тетяна Чаусова 25-39
Внутрішній зміст і структурно-динамічні характеристики професійного здоров’я педагогів: інтегративний підхід PDF
Тетяна Дзюба 40-56
Теоретичний аналіз особливостей професійної самореалізації практичних психологів PDF
Анна Єфімова 57-70
Expert approach in evaluating specialists PDF (English)
Oleksandr Sannikov 71-88
Дослідження рівнів самоактуалізації викладачів закладів фахової передвищої освіти PDF
Любомира Тягур 89-102
Кадровий профайлінг як технологія управління персоналом PDF
Зінаїда Смутчак 103-116
Забезпечення стійкості результатів міжнародних донорських програм та проєктів місцевого розвитку в контексті децентралізації в Україні: методи та рекомендації для керівників проєктів PDF
Олена Алейнікова, Галина Бережна, Оксана Ковтун 117-142
Усиновлення дитини, біологічні батьки якої з’явилися після оголошення їх судом померлими: нормативно-правовий аспект PDF
Олена Антонова 143-156
Вплив діджиталізації на рівень розвитку освітнього середовища у закладах професійної (професійно-технічної) освіти під час пандемії COVID-19 PDF
Микола Кириченко, Інна Отамась 157-172
Механізми публічного управління та адміністрування в системі професійної (професійно-технічної) освіти в умовах реформування та модернізації освітньої галузі PDF
Вячеслав Максимчук 173-197
Нова сутність управлінської культури – важлива цінність політики змін в Україні PDF
Марія Пірен, Олег Шманько 198-212
Державне регулювання інноваційного розвитку освітньої галузі на засадах стратегічного управління PDF
В’ячеслав Супрун 213-235
Механізми публічного управління інноваційним розвитком сфери зайнятості населення України PDF
Костянтин Супрун 236-266


ISSN: 2522-9931