Том 13, № 42 (2020)

Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. Серія «Соціальні та поведінкові науки». Психологія, економіка, держ. управ.

Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Навчальна програма «Психологія економічної поведінки фахівця» з методиками артрозвитку PDF
Ірина Бондаревська, Вікторія Михайленко 10-38
Гендерно-вікові особливості внутрішньої свободи особистості майбутніх психологів PDF
Олена Бондарчук, Олександра Брюховецька, Тетяна Чаусова 39-53
Професійна автономність науково-педагогічних працівників як індикатор їх суб’єктивного благополуччя PDF
Олена Бондарчук, Наталія Пінчук 54-70
Проблеми сексуального здоров’я у сучасному світі PDF
Аліса Єрмакова 71-84
Деякі прикладні аспекти проблеми формування основ психоемоційного здоровʼя студентів PDF
Антоніна Кічук 85-98
Психологічні особливості взаємозв’язку емоційного інтелекту та креативності студента PDF
Вікторія Фурман 99-114
Економічний фашизм і його прояви у вигляді азартних «Ігор» та інших злочинних діянь в державі PDF
Альфред Кураташвілі 115-138
Вплив сучасної парадигми публічного управління на вироблення та прийняття управлінських рішень PDF
Ніна Діденко 139-152
Юнеско та ООН про поінформованість населення щодо COVID-19: перспективи PDF
Микола Кириченко, Інна Отамась 153-168
Державна підсумкова атестація випускників гімназій в умовах карантинних обмежень освітного процесу PDF
Тетяна Лукіна 169-202


ISSN: 2522-9931