Том 11, № 40 (2019)

Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. Серія «Соціальні та поведінкові науки». Психологія, економіка, держ. управ.

Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Системний аналіз конструктивної конфліктності особистості PDF
Богдан Бортун 10-27
Результати апробації системи організаційно-психологічного супроводу процесу формування професійної толерантності у керівників освітніх організацій PDF
Олександра Брюховецька 28-47
Предиктори професійної деформації особистості в спорті PDF
Наталія Волянюк, Георгій Ложкін, Андрій Колосов 48-63
Категорія контексту життєдіяльності поколінь: соціокультурний аспект PDF
Наталія Довгань 64-79
Програма розвитку особистісної готовності викладача післядипломної педагогічної освіти до діяльності в умовах змін PDF
Наталія Левшенюк 80-95
Розвиток психологічної культури керівників закладів загальної середньої освіти для їхнього особистого благополуччя PDF
Алла Москальова, Максим Москальов 96-112
Психологічна технологія активізації особистісного саморозвитку вчителя в умовах неформальної освіти PDF
Лариса Шикер 113-126
Використання субмоделі управління ресурсним забезпеченням опорних закладів освіти PDF
Лідія Попович 127-143
Генезис та особливості регулювання міграційного руху населення PDF
Зінаїда Смутчак 144-164
Формування державної освітньої політики щодо змісту діяльності викладачів у контексті модернізації вищої освіти PDF
Ніна Діденко 165-178


ISSN: 2522-9931