Том 6, № 35 (2018)

Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. Серія «Соціальні та поведінкові науки». Психологія, економіка, держ. управ.

Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Соціально-психологічні особливості базових переконань фахівців з соціальної роботи у контексті їх професійно-особистісного становлення PDF
Валентина Балахтар 9-21
Особистісний розвиток дитини-сироти: діагностика деприваційних уражень PDF
Галина Бевз 22-34
Соціальна толерантність старшокласників як індикатор їхньої соціальної компетентності PDF
Ірина Бідонько 35-48
Зміст і структура психоемоційного стану жінок у пренатальний та постнатальний періоди PDF
Оксана Ємець 49-64
Особливості самоефективності керівників закладів професійно-технічної освіти як психологічного чинника успішності їхньої професійної діяльності PDF
Світлана Казакова 65-77
психологічні особливості схильності інтелектуально обдарованих підлітків до віктимної поведінки PDF
Тетяна Калязіна 78-91
Психологічні чинники особистісної готовності викладача післядипломної педагогічної освіти до професійної діяльності в умовах змін PDF
Наталія Левшенюк 92-107
Психологічний супровід становлення професійного самовизначення здобувачів професійно-технічної освіти PDF
Ольга Радченко 108-120
Особливості формування мотиваційної сфери навчання підлітків PDF
Тетяна Чаусова 121-134


ISSN: 2522-9931