Том 4, № 33/34 (2017)

Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. Серія «Соціальні та поведінкові науки». Психологія, економіка, держ. управ.

Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Creativity as a factor of harmonious development of teacher PDF (English)
Kateryna Balakhtar 9-16
Психологічна безпека освітнього середовища закладів загальної середньої освіти та її вплив на мотивацію інноваційної діяльності вчителів PDF
Олена Бондарчук 17-27
Соціально-психологічні особливості студентського віку PDF
Людмила Жданюк 28-40
Психологічна готовність менеджерів організацій до управління змінами в організаціях PDF
Володимир Івкін, Галина Наливайко 41-48
Арткорекційна програма для майбутніх психологів та особливості її реалізації в умовах післядипломної освіти PDF
Леся Інжиєвська 49-57
Мотивація професійної діяльності педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти як складова психолого-педагогічної компетентності PDF
Алла Лукіянчук 58-66
Готовність авантюрних і неавантюрних осіб до змін PDF
Наталя Меленчук 67-78
Зміст та структура правової активності студентської молоді: психологічний аспект PDF
Алла Москальова, Оксана Чубко 79-92
Мотивація до лідерства учнів закладів професійної освіти: сутність та етапи формування PDF
Оксана Павлюк 93-105
Толерантність до невизначеності як професійно важлива якість майбутнього психолога PDF
Наталія Перегончук, Тетяна Краєвська 106-115
Методика дослідження психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів PDF
Світлана Шевченко 116-130


ISSN: 2522-9931