Психологічні особливості розвитку професійно важливих якостей майбутнього психолога у закладі вищої освіти
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
О. В. Брюховецька, Психологія професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Київ, Україна: Інтерсервіс, 2017.
Е. А. Власова, Профессиональное саморазвитие будущих социальных педагогов. Николаев, Украина, 2008.
О. І. Гура, «Логіко-концептуальні аспекти дослідження формування особистісно-професійних характеристик педагога», Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, вип. 1, с. 107–113, 2009. [Електронний ресур. Доступно: http://surl.li/drpex Дата звернення: Жовт. 06, 2022.
А. І. Гусєв, «Розвиток толерантності до невизначеності у студентів-психологів», Актуальні проблеми психології. Психологія творчості, т. 12, вип. 21, с. 105–114, 2015.
А. І. Гусєв, «Принцип безоцінюваності як складова особистісно-орієнтованого підходу до підготовки майбутніх психологів в системі післядипломної педагогічної освіти», Теоретичні і прикладні проблеми психології, № 2(37), с. 131–138, 2015.
Особистісно-орієнтована підготовка майбутніх психологів у системі післядипломної педагогічної освіти / П. В. Лушин, Н. Ю. Волянюк, О. В. Брюховецька та ін.; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. Київ, Україна, 2015. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/GgiElu Дата звернення: Жовт. 06, 2022.
В. Г. Панок, Професійне становлення практичних психологів: досвід і перспективи. Київ, Україна, 2013.
Н. І. Пов’якель, Професіогенез мислення психолога-практика в системі вищої школи; 2-ге вид., випр. і допов. Київ, Україна: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008.
Н. В. Прoрoк, «Практичний пcихoлoг: прoфеciйнo-важливi якocтi», Прoблеми загальнoї та педагoгiчнoї психології, C. Д. Макcименка, Ред. т. III, ч. 8, с. 190–194, 2001.
Н. В. Чепелєва, Н. I. Пoв’якель, «Теoретичне oбґрунтування мoделi ocoбиcтocтi практичнoгo психолога», Пcихoлoгiя, вип. 3, с. 35–41, 1998.
О. С. Штепа, «Тенденції особистісного саморозвитку майбутніх психологів: ресурсний аспект», Вісник Львівського ун-ту. Серія: Психологічні науки, вип. 16, с. 232–240, 2013.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.