У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Статті
| Цифрова компетентність бакалавра філології (перекладача): сутність, зміст та структура | |
| Антон Бережний, Анна Агейчева | 10-32 |
| Напрями розвитку неформальної освіти вчителів: узагальнення досвіду Кременчука | |
| Олена Білоножко | 33-47 |
| Factors affecting the socialization of elementary school students in modern times | PDF (English) |
| Elmira Hasanova | 48-62 |
| Innovations in modern music pedagogy in the context of exploring ethnoculture | PDF (English) |
| Lachin Hasanova | 63-79 |
| Socio-creative model of a teacher-learner of artificial intelligence (AI) case and a resource of professional concepts of military logistics | PDF (English) |
| Vasyl Оllo, Serghii Myroniuk | 80-97 |
| Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів засобами цифрової дидактики | |
| Віталій Cавченко | 98-110 |
| Організаційно-педагогічні умови розвитку інформаційної культури майбутніх менеджерів в умовах інноваційної освітньої діяльності закладу вищої освіти | |
| Гліб Сацюк | 111-127 |
| Цифрова компетентність бакалавра маркетингу: сутність поняття та структурні компоненти | |
| Єлизавета Сидорук | 128-144 |
| Педагогічні умови розвитку іншомовних комунікативних компетентностей у здобувачів галузі 12 – Інформаційні технології | |
| Тамара Сорочан, Катерина Дерека | 145-158 |
ISSN: 3041-184X