Сутнісні характеристики та методологічні основи державно-громадського управління закладами загальної середньої освіти
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Л. Калініна, «Державно-громадське управління на партнерських засадах у змісті підручника для керівника освіти», на Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. Проблеми сучасного підручника: ключові компетентності та предметні навички. Київ : Пед. думка, 2021, с. 96–98. [Електронний ресурс].
Доступно: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/24068/1/Stepaniuk.pdf Дата звернення: Листоп. 06, 2023.
Г. Єльникова, «Теоретичні підходи до моделювання державно-громадського управління», Директор школи, № 40, с. 10–11, 2003.
В. Гончарук, «Державно-громадські засади управління розвитком загальноосвітніх навчальних закладів у регіоні», автореф. дис. канд. наук. Старобільск, 2017.
О. Кубальський, «Громадсько-державне управління наукою та освітою: методологічні принципи та концептуальні засади», Освітній дискурс, вип. 42(10/12), с. 27–37, 2022. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/sWnXZD Дата звернення: Листоп. 06, 2023.
О. Онаць, Л. Калініна, Концептуальні засади організаційних механізмів і технологій громадсько-державного управління. Київ, Україна : Вид. дім «Сам», 2017. [Електронний ресурс]. Доступно: https://core.ac.uk/download/pdf/154284069.pdf Дата звернення: Листоп. 06, 2023.
P. Пастовенський, «Громадсько-державне управління загальною середньою освітою в регіоні», автореф. дис. д-ра наук; ДВНЗ «Ун-т менеджменту освіти» НАПН України. Київ, 2015.
С. Королюк, «Особливості громадсько-державного управління в діяльності сучасної школи», Теорія та методика управління освітою, № 3, с. 1–13, 2010.
І. Пятишева, «Громадське управління освітою», у Державно-громадське управління освітою. Київ, Україна : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016, с. 101–107. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/nGE4A5 Дата звернення: Листоп. 06, 2023.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.