Технологія оцінювання якості освітньої діяльності у закладі вищої військової освіти
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
В. Гапон, «Моделювання системи оцінювання ефективності загальної середньої освіти», Освітня аналітика України, вип. 1(2), с. 82–93, 2018. [Електронний ресурс]. Доступно: https://science.iea.gov.ua/wp-content/uploads/2018/12/82_93_Gapon.pdf Дата звернення: Берез. 22, 2023.
І. В. Гириловська, «Теоретичні і методичні основи моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників», дис. д-ра наук; Національний авіаційний ун-т. Київ, 2021.
Енциклопедія Сучасної України. «Мікро» – «Моя», І. М. Дзюби, А. І. Жуковського, М. Г. Железняка, Ред. Київ, Україна: Ін-т енциклопедичних досліджень НАН України, 2019, т. 21, 712 с. [Електронний ресурс]. Доступно: https://esu.com.ua/volume-21 Дата звернення: Берез. 22, 2023.
Кабінет Міністрів України. (2015, Груд. 30). Постанова № 1187 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1187-2015-%D0%BF#Text
О. В. Матвієнко, Е. А. Панасенко, Г. Г. Цвєткова, Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю. Київ, Україна 2018. [Електронний ресурс]. Доступно: https://lib.iitta.gov.ua/718919/1/2018_Tsvetkova_metodRecom.pdf Дата звернення: Берез. 22, 2023.
Кабінет Міністрів України. (2022, Груд. 30). Постанова № 1490 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 грудня 1997 р. № 1410». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1490-2022-%D0%BF#Text
Л. Є. Сігаєва, «Сучасні підходи до якості освіти: теоретичний аспект», Професійна освіта: методологія, теорія та технологія, вип. 4, с. 213–229, 2016. [Електронний ресурс]. Доступно: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2016_4_18 Дата звернення: Берез. 22, 2023.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.