Принципи педагогіки партнерства в дії – ключ до конструктивної співпраці вчитель-учні-батьки
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
І. В. Калько, «Педагогіка партнерства як умова реалізації завдань розвитку особистості в контексті Нової української школи», Інноваційна педагогіка, № 21(1), с. 33–36, 2020.
В. Ворожбіт-Горбатюк, «Компетентність педагогічного партнерства як базис якості вищої педагогічної освіти», Молодь і ринок, № 10, с. 63–68, 2021.
Методичний путівник класного керівника Нової української школи / А. Дубяга, О. Золотар; А. Дубяги, Ред. Краматорськ, Україна: Відділ інформ.-видав. діяльності, 2021.
Професійний стандарт за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)». [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/WklvXq Дата звернення: Жовт. 20, 2022.
Х. Бич, Т. Ньюфелд Страйджек, Не упускайте своих школьников. Почему дети становятся все более тревожными, агрессивными и закрытыми, чем раньше, и что мы можем с этим поделать. Москва, Россия: Ресурс, 2021.
Нова українська школа: концептуальні засади реформування середньої школи. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/5VOJqE Дата звернення: Жовт. 20, 2022.
В. О. Сухомлинський, «Павлиська середня школа», у Вибрані твори в 5 т. Київ, Україна: Рад. шк., 1977, т. 4, 390 с.
В. О. Сухомлинський, Сто порад учителеві. Київ, Україна: Рад. шк., 1988.
Б. Уилкинсон, Семь законов учащегося: как научить практически любого человека чему угодно. Київ, Україна, 2001.
І. О. Білецька, «Педагогіка партнерства та її реалізація в творчій спадщині В. Сухомлинського», Наукові записки, № 171, с. 34–39, 2018.
Л. М. Шабаєва, «Нова українська школа: філософські основи обґрунтування», Гілея, № 125, с. 349–352, 2017.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.