Педагогічні умови використання дидактичного потенціалу Smart-технологій у початковій школі
Анотація
У статті обґрунтовується необхідність досліджень з упровадження у навчальний процес школи технологій електронного навчання. Розкривається дидактичний потенціал Smart-технологій, особливості їх використання у початковій школі в контексті Smart-освіти. Аналізуються функції й можливості цифрових та електронних освітніх ресурсів: інтерактивної електронної дошки (Smart Board), програмного забезпечення (Smart Notebook, Smart Bridgit, Smart SynhronEye), нових форм і методів Smart-навчання. Відзначається роль інтерактивного освітнього Smart-середовища як умови модернізації та глобалізації Smart-освіти.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Список використаних джерел
Бонч-Бруєвич Г. Ф. Методика застосування технології SMART Board у навчальному процесі : навч. посіб. / Г. Ф. Бонч-Бруєвич, В. О. Абрамов, Т. І. Косенко. — Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2007. — 102 с.
Корсунська Л. М. Корейська концепція smart-освіти: загальне навчання, цифрові підручники і smart-школи [Електронний ресурс] / Л. М. Корсунська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. — 2013. — № 11. — С. 77–80. — Режим доступу : http//nbuv/gov.ua/UJRN/ Otros_2013_11_17. — Дата звернення: 13.11.2017. — Назва з екрана.
Кулагін В. П. Інформаційні технології в сфері освіти / В. П. Кулагін. — М. : Янус-К., 2004. — 248 с.
Тихомиров В. П. Smart-education: новый подход к развитию образования [Электронный ресурс] / В. П. Тихомиров, Н. В. Тихомиров // Ассоциация e-Learning специалистов : форум. — Режим доступа : http://www.elearningpro.ru/forum/topics/smart-education. — Дата обращения: 13.11.2017. — Название с экрана.
Якубов С. Технології SMART та навчальні матеріали / С. Якубов, Я. Якінін // Hi-Tech у школі. — 2011. — № 3/4. — С. 8–11.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.