Особливості упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес сучасної професійної школи
Анотація
У статті розглянуто використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки і їх вплив на організацію та здійснення освітнього процесу. Розглядається важливість цього питання у вирішенні проблем сучасного освітнього середовища, адже якісне викладання дисциплін не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та Інтернет.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : монографія / В. Ю. Биков. — Київ : Атіка, 2009. — 684 с.
Верлань Ð. Ð. Ð?Ð½Ñ‚ÐµÐ»Ð»ÐµÐºÑ‚ÑƒÐ°Ð»ÑŒÐ½Ð°Ñ Ð³ÐµÐ¾Ð¸Ð½Ñ„Ð¾Ñ€Ð¼Ð°Ñ†Ð¸Ð¾Ð½Ð½Ð°Ñ ÑиÑтема в задачах Ð¿Ñ€Ð¾Ð³Ð½Ð¾Ð·Ð¸Ñ€Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ ÑоÑтоÑÐ½Ð¸Ñ Ñоциально-ÑкономичеÑких ÑиÑтем / Ð. Д. Верченов, Ð. Ð. Верлань // Ðаука и Ñоциальные проблемы общеÑтва: Ð¸Ð½Ñ„Ð¾Ñ€Ð¼Ð°Ñ‚Ð¸Ð·Ð°Ñ†Ð¸Ñ Ð¸ информационные технологии: VI Междунар. науч.-практ. конф. : зб. наук. пр. — Харків : Ð¥ÐУРÐ. — 2011. — С. 70–71.
Головань М. С. Компетентнісний підхід у навчанні інформатики і комп’ютерної техніки студентів економічного ВНЗ / М. С. Головань // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. — 2007. — № 18/19. — С. 19–32.
Горошко Ю. В. Вплив нової інформаційної технології на практичну значимість результатів навчання математики в старших класах середньої школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук / Ю. В. Горошко. — Київ, 1992. — 22 с.
Гуревич Р. Смарт-освіта – нова парадигма сучасної системи освіти / Р. Гуревич, М. Кадемія // Теорія і практика управління соціальними системами. — 2016. — № 4. — С. 71–78.
Дровозюк Ð’. Ð’. Методика Ð¸Ð·ÑƒÑ‡ÐµÐ½Ð¸Ñ Ñлементов теории пределов чиÑловой поÑледовательноÑти Ñ Ð¸Ñпользованием ÐÐ?Т : автореф. диÑ. на ÑоиÑкание учен. Ñтеп. канд. пед. наук / Ð’. Ð’. Дровозюк. — Киев, 1991. — 24 Ñ.
Жалдак Ðœ. Ð?. СиÑтема подготовки учителей к иÑпользованию информационной технологии в учебном процеÑÑе : диÑ. … в форме науч. доклада д-ра пед. наук : 13.00.02 / Ðœ. Ð?. Жалдак ; ÐПРСССР; ÐÐ?Ð? Ð¡Ð¾Ð´ÐµÑ€Ð¶Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð¸ методов обучениÑ. — Ðœ., 1989. — 48 Ñ.
Заболотний В. Ф. Дидактичні засади застосування мультимедіа у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів фізики : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. д-ра пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (фізика)» / В. Ф. Заболотний. — Київ, 2010. — 38 с.
Клочко В. І. Нові інформаційні технології навчання математики в технічній вищій школі : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.02 / В. І. Клочко. — Вінниця : Вінницький держ. техн. ун-т, 1998. — 396 с.
Коваль Т. І. Підготовка викладачів вищої школи: інформаційні технології у педагогічній діяльності : навч.-метод. посіб. / Т. І. Коваль. — Київ : Вид. центр НЛУ, 2009. — 380 с.
Козлакова Г. О. Теоретичні і методичні основи застосування інформаційних технологій у вищій технічній освіті : монографія / Г. О. Козлакова. — Київ : ІЗМН, ВІПОЛ, 1997. — 180 с.
Ляудис В. Я. Формирование контрольно-корректировочных действий у студентов при обучении с помощью ЭВМ / В. Я. Ляудис, Н. А. Омельченко. — М., 1983. — С. 246.
Машбиц Е. Ð?. ÐšÐ¾Ð¼Ð¿ÑŒÑ‚ÐµÑ€Ð¸Ð·Ð°Ñ†Ð¸Ñ Ð¾Ð±ÑƒÑ‡ÐµÐ½Ð¸Ñ: проблемы и перÑпективы / Е. Ð?. Машбиц. — Ðœ. : Знание, 1986. — â„– 1. — 80 Ñ. — (Ðовое в жизни, науке и технике. Ð¡ÐµÑ€Ð¸Ñ Â«ÐŸÐµÐ´Ð°Ð³Ð¾Ð³Ð¸ÐºÐ° и пÑихологиÑ»).
Морзе Н. В. Критерії якості електронних навчальних курсів, розроблених на базі платформ дистанційного навчання / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова // Інформаційні технології в освіті. — Херсон, 2009. — № 4. — С. 63–75.
Пінчук О. П. Проблеми визначення мультимедіа в освіті: технологічний аспект / О. П. Пінчук // Нові технології навчання. — 2007. — № 46. — С. 55–58.
Рамський Ю. С. Професійна діяльність вчителя в епоху інформатизації освіти / Ю. С. Рамський // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова : зб. наук. пр. ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. — Вип. 15(22). — С. 23–26. — (Серія «Комп’ютерно орієнтовані системи навчання»).
Співаковський О. В. Підготовка вчителя математики до використання комп’ютера у навчальному процесі / О. В. Співаковський // Комп’ютер у школі та сім’ї. — 1999. — № 2. — С. 9–11.
Спірін О. М. Критерії і показники якості інформаційно-комнікаційних технологій навчання / О. М. Спірін // Інформаційні технології і засоби навчання. — Київ : IIТНЗ НАПН України, 2013. — Т. 33. — С. 80–85.
Чередніченко Г. А. Формування ключових компетентностей на заняттях з іноземної мови за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Професійне ставлення особистості: проблеми і перспективи / Г. А. Чередниченко. — Харків, 2011. — С. 358–372.
Шестопал О. В. Формування професійної компетентності майбутнього педагога / О. В. Шестопал // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. — 2011. — Вип. 28. — С. 495–498.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.