Освітній простір навчального закладу як ресурс професійного самовизначення учнівської молоді
Анотація
У статті проаналізовано проблему формування завдань та змісту орієнтації учнівської молоді на майбутню професійну діяльність у системі загальної середньої освіти та в освітньому середовищі навчального закладу. Досліджено категорію «освітній простір». Наведено результати порівняльного аналізу сутності понять «освітнє середовище» та «освітній простір», досліджено їх зумовленість та обґрунтовано взаємозалежність.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Бачинська Є. М. Механізм формування інноваційного освітнього простору в регіоні / Є. М. Бачинська // Педагогіка і психологія. — 2007. — № 1(54). — С. 79–88.
Ватковська М. Г. Самореалізація особистості в освітньому просторі : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. філос. наук : спец. 09.00.10 / М. Г. Ватковська. — Одеса, 2010. — 20 с.
Зеер Ð. Ф. ÐžÐ±Ñ€Ð°Ð·Ð¾Ð²Ð°Ñ‚ÐµÐ»ÑŒÐ½Ð°Ñ Ñреда колледжа как фактор Ñ„Ð¾Ñ€Ð¼Ð¸Ñ€Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ñ€Ð°Ð·Ð²Ð¸Ð²Ð°ÑŽÑ‰ÐµÐ³Ð¾ профеÑÑионально-образовательного проÑтранÑтва Ñтудентов / Ð. Ф. Зеер, Ð?. Ð’. Мешкова // Мир пÑихологии. — 2008. — â„– 2. — С. 205–211.
Карпова Л. Г. Суть поняття «середовище» / Л. Г. Карпова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школі. — 2011. — Вип. 16. — С. 109–117.
Лернер П. Профільна освіта старшокласників: якою їй бути? / П. Лернер // Завуч. — 2003. — № 14, травень. — С. 6–7.
Мануйлов Ю. С. Соотношение понÑтий «проÑтранÑтво» и «Ñреда» в контекÑте управленчеÑкой практики [Ðлектронный реÑурÑ] / Ю. С. Мануйлов // ТопологичеÑкие понÑÑ‚Ð¸Ñ Ð² образовании : материалы Ð?нтернет-конф. — 2010. — Режим доÑтупа : http://vospitanie.fo.ru/page/Мануйлов_Ю.С.
Новые ценности образования : тезаурус для учителей и школьных психологов / ред.-сост. Н. Б. Крылова. — М., 1995. — Вып. 1. — 110 с.
Осадчий І. Г. До концепцій профілізації та індивідуалізації освіти: базові уявлення і артефакти / І. Г. Осадчий // Підручник для директора. — 2003. — № 11/12. — С. 46–52.
Про зміст загальної середньої освіти : наук.-аналіт. доп. [Електронний ресурс] / О. І. Ляшенко, С. Д. Максименко, О. М. Топузов [та ін.] ; за заг. ред. В. Г. Кременя. — Київ : НАПН України, 2015. — 118 с. — Режим доступу : http://undip.org.ua/upload/tmp/Про%20зміст%20загальної%20середньої%20освіти.pdf
Редько Л. Л. Проектирование интегративного образовательного проÑтранÑтва педагогичеÑкого вуза : Ð¼Ð¾Ð½Ð¾Ð³Ñ€Ð°Ñ„Ð¸Ñ / Л. Л. Редько, Ð. Ð’. Шумакова, Ð’. Г. ВеÑелова. — Ставрополь : СГПÐ?, 2010. — 282 Ñ.
Слободчиков Ð?. Ð’. О понÑтии образовательной Ñреды в концепции развивающего Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð·Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ / Ð?. Ð’. Слободчиков // Ð’Ñ‚Ð¾Ñ€Ð°Ñ Ð Ð¾ÑÑийÑÐºÐ°Ñ ÐºÐ¾Ð½Ñ„ÐµÑ€ÐµÐ½Ñ†Ð¸Ñ Ð¿Ð¾ ÑкологичеÑкой пÑихологи : материалы (г. МоÑква, 12–14 Ð°Ð¿Ñ€ÐµÐ»Ñ 2000 г.) ; под. ред. Ð’. Ð?. Панова. — Ðœ. : ÐкопÑицентр РОСС, 2000. — С. 172–176.
Цимбалару А. Д. Компонентно-структурний аналіз поняття «освітній простір» [Електронний ресурс] / А. Д. Цимбалару // Перспективные разработки науки и техники – 2007 : материалы Междунар. науч.-практ. конф. — Режим доступа : http://www.rusnauka.com/20_PRNiT_2007/Pedagogica/23997.doc.htm
Шалаєв Ð?. К. От образовательных Ñред к образовательному проÑтранÑтву: понÑтие, формирование, ÑвойÑтва / Ð?. К. Шалаєв, Ð. Ð. ВерÑев // Педагог. — 1999. — â„– 4. — С. 73–84.
Шендрик Ð?. Г. Образовательное проÑтранÑтво Ñубъекта и его проектирование : Ð¼Ð¾Ð½Ð¾Ð³Ñ€Ð°Ñ„Ð¸Ñ / Ð?. Г. Шендрик. — Ðœ. : ÐПКиПРО, 2003. — 156 Ñ.
Яценко А. А. Уроки сільськогосподарської праці в малокомплектних школах / А. А. Яценко // Трудова підготовка в закладах освіти. — 2005. — № 2. — С. 16–19.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.