Реалізація педагогічних умов розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів хімії у закладах післядипломної освіти
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
О. Ващенко, С. Свириденко, «Готовність вчителя до використання здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі», Здоров'я та фізична культура, № 8, с. 1–6, 2006.
С. Гуменюк «Використання інтерактивних педагогічних технологій у формуванні здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів», Актуальні аспекти фізичного виховання, спорту і здоров’я людини. Тернопіль, Україна, 2013, с. 82–88.
Верховна Рада України. (2017, Верес. 05). Закон № 38–39, ст. 380 «Про освіту». [Електронний ресурс]. Доступно: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.
Л. Кудрик, А. Бешлей, У. Мельник, Самокоучинг. Як запобігти професійному вигоранню. Київ, Україна, 2019, 216 с.
С. Є. Лупаренко, О. І. Попов, П. І. Потейко, Л. А. Суханова, «Сутність, види та особливості здоров’язберігаючих технологій у дітей в умовах сучасного навколишнього середовища», Гігієна населених місць, № 55, с. 382–386, 2010.
Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян, Л. О. Варченко-Троценко, «Вебінари як засіб підвищення кваліфікації викладачів», Інформаційні технології і засоби навчання, Т. 42, № 4, с. 118–130, 2014.
О. Шинкарук, Є. Імас, Л. Денисова, В. Костюкевич, «Вплив інформаційно-комунікативних технологій на фізичне та психічне здоров’я людини», Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, № 2(42), с. 5–12, 2018.
Coaching Learning Resource [Електронний ресурс].
Доступно: http://www.stepintoleadership.info/assets/pdf/SSSC%20Coaching%20Aug%2016%20master.pdf.
Coaching in education: Getting Better Results for Students, Educators, and Parents; Edited by Christian van Nieuwerburgh. London, 2012, 245 р.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.