Бенчмаркінг як інструмент розвитку та зростання позитивного іміджу територіальних громад
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Українська)References
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ / REFERENCES
Бенчмаркінг доброго врядування; А. Гука, Ред. Київ, Україна : ТОВ «Вид-во «Юстон», 2018. [Електронний ресурс]. Доступно: https://rm.coe.int/book-benchmarkingdv-2-148x210-web/1680aed95a Дата звернення: Жовт. 05, 2024.
О. Г. Бровкова, О. І. Манакова, «Бенчмаркінг як ефективний інструмент управління підприємством», Cталий розвиток економіки, № 2, с. 39–45, 2010.
R. Baldwin, A. Venables, «Spiders and snakes: Offshoring and agglomeration in the global economy», Journal of International Economics, vol. 90, іs. 2, рр. 245–254, 2013. [Online]. Available: https://www.nber.org/system/files/working_papers/w16611/w16611.pdf Application date: October 05, 2024.
F. Kotler, K. Keller, А Framework for Marketing Management. Рublished by Pearson Education, 2016. [Online]. Available: http://eprints.upjb.ac.id/id/eprint/167/1/A%20Framework%20for%20Marketing%20Management%20by%20Philip%20T%20Kotler%2C%20Kevin%20Lane%20Keller%20%28z-lib.org%29.pdf Application date: October 05, 2024.
Н. Кирич, «Дослідження моделей бенчмаркінгу», Соціально-економічні проблеми і держава, вип. 1(8), с. 286–296, 2013. [Електронний ресурс]. Доступно: https://sepd.tntu.edu.ua/index.php/archive/9/171-2013-05-30-08-33-34 Дата звернення: Жовт. 05, 2024.
Р. Кемп, Легальне промислове шпигунство: бенчмаркінг бізнес-процесів: технології пошуку та впровадження найкращих методів роботи ваших конкурентів, О. Б. Максимової, Ред. Дніпропетровськ, Україна : Баланс-Клуб, 2004. (російською).
В. А. Лобанова, Н. В. Бунтова, «Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу», Економiчний часопис-XXI, № 7–8, с. 64–67, 2012. [Електронний ресурс]. Доступно: http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48315 Дата звернення: Жовт. 05, 2024.
Є. Савельєв, В. Куриляк, Г. Смалюк, «Бенчмаркінгові методи управління конкуренцією у світовій економіці», Журнал європейської економіки, т. 12, № 1, с. 3–27, 2013. [Електронний ресурс]. Доступно: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19718 Дата звернення: Жовт. 05, 2024.
M. E. Porter, Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance: with a new introduction. New York, USA : Free Press, 1998.
L. Paliekhova, «From supply chains to value chains: sustainability management», на навчальному семінарі Сталість у промисловому секторі, Швеця В., Палєхової Л., Ред. Дніпро-Коттбус : Акцент, 2021, 192 с., с. 33–40. [Електронний ресурс]. Доступно: https://mk.nmu.org.ua/ua/sustainable_development/Participations/Publication%20Seminar.pdf Дата звернення: Жовт. 05, 2024.
ПЕРЕКЛАД, ТРАНСЛІТЕРАЦІЯ / TRANSLATED AND TRANSLITERATED
Benchmarkinh dobroho vriaduvannia; A. Huka, Red. Kyiv, Ukraina : TOV «Vyd-vo «Iuston», 2018. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://rm.coe.int/book-benchmarkingdv-2-148x210-web/1680aed95a Data zvernennia: Zhovt. 05, 2024. (in Ukrainian).
O. H. Brovkova, O. I. Manakova, «Benchmarkinh yak efektyvnyi instrument upravlinnia pidpryiemstvom», Ctalyi rozvytok ekonomiky, № 2, s. 39–45, 2010. (in Ukrainian).
R. Baldwin, A. Venables, «Spiders and snakes: Offshoring and agglomeration in the global economy», Journal of International Economics, vol. 90, іs. 2, рр. 245–254, 2013. [Online]. Available: https://www.nber.org/system/files/working_papers/w16611/w16611.pdf Application date: October 05, 2024. (in English).
F. Kotler, K. Keller, А Framework for Marketing Management. Рublished by Pearson Education, 2016. [Online]. Available: http://eprints.upjb.ac.id/id/eprint/167/1/A%20Framework%20for%20Marketing%20Management%20by%20Philip%20T%20Kotler%2C%20Kevin%20Lane%20Keller%20%28z-lib.org%29.pdf Application date: October 05, 2024. (in English).
N. Kyrych, «Doslidzhennia modelei benchmarkinhu», Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava, vyp. 1(8), s. 286–296, 2013. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://sepd.tntu.edu.ua/index.php/archive/9/171-2013-05-30-08-33-34 Data zvernennia: Zhovt. 05, 2024. (in Ukrainian).
R. Kemp, Lehalne promyslove shpyhunstvo: benchmarkinh biznes-protsesiv: tekhnolohii poshuku ta vprovadzhennia naikrashchykh metodiv roboty vashykh konkurentiv, O. B. Maksymovoi, Red. Dnipropetrovsk, Ukraina : Balans-Klub, 2004. (in Russian).
V. A. Lobanova, N. V. Buntova, «Vykorystannia suchasnoi kontseptsii benchmarkinhu pry formuvanni imidzhu pidpryiemstv turyzmu ta hotelno-restorannoho biznesu», Ekonomichnyi chasopys-XXI, № 7–8, s. 64–67, 2012. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48315 Data zvernennia: Zhovt. 05, 2024. (in Ukrainian).
Ye. Saveliev, V. Kuryliak, H. Smaliuk, «Benchmarkinhovi metody upravlinnia konkurentsiieiu u svitovii ekonomitsi», Zhurnal yevropeiskoi ekonomiky, t. 12, № 1, s. 3–27, 2013. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19718 Data zvernennia: Zhovt. 05, 2024. (in Ukrainian).
M. E. Porter, Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance: with a new introduction. New York, USA : Free Press, 1998. (in English).
L. Paliekhova, «From supply chains to value chains: sustainability management», na navchalnomu seminari Stalist u promyslovomu sektori, Shvetsia V., Paliekhovoi L., Red. Dnipro-Kottbus : Aktsent, 2021, 192 s., s. 33–40. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://mk.nmu.org.ua/ua/sustainable_development/Participations/Publication%20Seminar.pdf Data zvernennia: Zhovt. 05, 2024. (in English).
Refbacks
- There are currently no refbacks.