У збірнику висвітлюються актуальні проблеми педагогіки і психології професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних працівників вищої школи, керівників вищих навчальних закладів, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти, практичних психологів.
Зміст
| Professional deformations of heads of educational organizations: content and ways of their prevention | PDF (English) |
| Olena Bondarchuk | 6-14 |
| Становлення підлітка в умовах трансформаційного періоду | |
| Анжела Гельбак | 15-26 |
| Концептуальні підходи до дослідження перфекціонізму особистості | |
| Тамара Грубі | 27-39 |
| Специфіка педагогічної діяльності вчителя | |
| Оксана Давидова | 40-55 |
| Психологічна культура як інтегративна характеристика особистості та запорука розвитку творчого мислення у підлітків | |
| Ірина Євстаф’єва | 56-67 |
| Ґендерні особливості прояву професійної моральності підприємцями | |
| Марія Кононець | 68-79 |
| Rediscovery of emdr: integration into an ecopsychological perspective | PDF (English) |
| Pavel Lushyn | 80-84 |
| Гендерно-вікові та організаційно-професійні особливості схильності студентської молоді до аутоагресивної поведінки | |
| Олена Мусаелян | 85-98 |
| Особливості очікувань студентів у системі післядипломної освіти | |
| Світлана Руденко | 99-109 |
| Діагностика умов навчання в університеті | |
| Ірина Сняданко | 110-121 |
| Експлікація особистісних якостей студентів у процесі професійної самоідентифікації | |
| Тамара Соломка | 122-131 |
ISSN: 2522-9931