Особливості залученості до роботи освітян залежно від ідеального образу учителя
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Т. О. Макух, «Акмеологічні виміри професіоналізму сучасного викладача закладів вищої освіти», Актуальні питання у сучасній науці, № 1(1), с. 388–396, 2022. https://doi.org/10.52058/2786-6300-2022-1(1)-388-396
В. А. Семиченко, Психологія педагогічної діяльності. Київ, Україна : Вища школа, 2004.
І. І. Смагін, «Нормативний образ сучасного ідеального вчителя», Народна освіта: електронне фахове вид., № 1(37), 2019. [Електронний ресурс]. Доступно: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=5531 Дата звернення: Листоп. 05, 2023.
Т. Б. Тарасова, «Образ "ідеального викладача" в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів», на V Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Актуальні проблеми практичної психології. Глухів, 2018, с. 81–86. [Електронний ресурс]. Доступно: https://repository.sspu.edu.ua/bitstream/123456789/5904/1/Образ%20ідеального%20викладача.pdf Дата звернення: Листоп. 05, 2023.
J. Anitha, R. Krishnaveni, «Professional characteristics of an educator: A survey of literature», Journal of Management and Development Studies, № 25(1), р. 1–22, 2013. [Online]. Available: http://nasc.org.np/ Application date: November 05, 2023.
J. Arthur, S. R. Earl, A. P. Thompson, J. W. Ward, «The Value of Character Based Judgement in the Professional Domain», Journal of Business Ethics, № 169, р. 293–308, 2021. https://doi.org/10.1007/s10551-019-04269-7
P. Bayl-Smith, B. Griffin, «Measuring work styles: Towards an understanding of the dynamic components of the Theory of Work», Journal of Vocational Behavior, р. 132–144, 2015. https://doi.org/10.1016/j.jvb.2015.08.004
C. Carbonilla, Teaching Practices, Teachers’ Beliefs and Attitudes, in Creating Effective Teaching and Learning Environments: First Results from TALIS / OECD Publishing, 2009, р. 87–135. [Online]. Available: https://is.gd/cS1gLH Application date: November 05, 2023.
T. Davies, «Incorporating creativity into teachers practice and self-concept of professional identity», Journal of Educational Change, № 4, р. 51–71, 2013.
S. Dodillet, S. Lundin, J. O. Krüger, «Constructing professionalism in teacher education», Analytical tools from a comparative study. Education Inquiry, № 10(3), р. 208–225, 2019. https://doi.org/10.1080/20004508.2018.1529527
L. Evans, «Professionalism, professionality and the development of education professionals», British Journal of Educational Studies, № 56(1), р. 20–38, 2008.
S. Farihin, A. Muslihudin, A. A. Haqq, W. Winarso, «A skill application model to improve teacher competence and professionalism», International Journal of Educational Methodology, № 8(2), р. 331–346, 2022. https://doi.org/10.12973/ijem.8.2.331
D. E. Gibson, «Developing the Professional Self-Concept: Role Model Construals in Early, Middle, and Late Career Stages», Organization Science, № 14(5), р. 591–610, 2003. https://doi.org/10.1287/orsc.14.5.591.16767
T. Leibur, K. Saks, and, I.-A. Chounta, «Towards Acquiring Teachers’ Professional Qualification Based on Professional Standards: Perceptions, Expectations and Needs on the Application Process», Education Sciences, № 11(8), c. 391, 2021. https://doi.org/10.3390/educsci11080391
J. Möller, S. Zitzmann, F. Helm, N. Machts, &, F. Wolff, «A Meta-Analysis of Relations Between Achievement and Self-Concept», Review of Educational Research, № 90(3), р. 376–419, 2020. https://doi.org/10.3102/0034654320919354
D. Popa, M. Bazgan, &, S. Tomozii, «Personality aspects involved in professional success», Journal of Engineering Studies and Research, № 18, р. 102–109, 2017. https://doi.org/10.29081/jesr.v18i2.225
S. B. Richman, R. S. Pond, Jr, De Wall, C. N., Kumashiro, M., , E. B. Slotter, and, L. B. Luchies, «An unclear self leads to poor mental health: Self-concept confusion mediates the association of loneliness with depression», Journal of Social and Clinical Psychology, Copyright Guilford Press. Reprinted with permission of The Guilford Press, № 35(7), p. 525–550, 2016. https://doi.org/10.1521/jscp.2016.35.7.525
Teacher Education Policy and Practice in Europe: Challenges and Opportunities, Eds. A. R. Simões, M. Lourenço, N. Costa. London-New York: Routledge, 2018. ISBN: 978-1-138-30643-1.
B. L. L. Tampang, and, D. Wonggo, «Teacher Professionalism in Technical and Vocational Education», in IOP Conference Series: Materials Science and Engineering, 2018, vol. 306. https://doi.org/10.1088/1757-899X/306/1/012017
S. D. Maksymenko, Heneza buttia osobystosti. Kyiv, Ukrainian : KMM, 2006.
W. B. Schaufeli, A. B. Bakker, &, M. Salanova, «The Measurement of Work Engagement With a Short Questionnaire: A Cross-National Study», Educational and Psychological Measurement, № 66(4), р. 701–716, 2006. https://doi.org/10.1177/0013164405282471
W. B. Schaufeli, &, A. B. Bakker, UWES. Utrecht Work Engagement Scale, 2004. [Online]. Available: https://www.wilmarschaufeli.nl/publications/Schaufeli/Test%20Manuals/Test_manual_UWES_English.pdf Application date: November 05, 2023.
A. S. Yeung, G. R. Craven, G. Kaur, «Teachers’ self-concept and valuing of learning: relations with teaching approaches and beliefs about students Asia-Pacific», Journal of Teacher Education, № 42(3), р. 305–320, 2014. https://doi.org/10.1080/1359866X.2014.905670
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.