Стратегія розвитку туристичних підприємств: роль персоналу та цифрової трансформації бізнесу
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
1 Б. М. Мізюк, «Стратегічний розвиток корпоративних структур у туристично-готельному бізнесі», Вісник ЛТЕУ. Економічні науки, № 61, с. 57–60, 2020. https://doi.org/10.36477/2522-1205-2020-61-08.
2 О. В. Назаренко, «Перспективи розвитку в’їзного туризму в україні з використанням інструментів digital-маркетингу», Вісник соціально-економічних досліджень, № 3/4(74/75), с. 24–29, 2020. https://doi.org/10.33987/vsed.3-4(74-75).2020.205-219
3 Н. А. Леоненко, «Стратегічні засади формування державного туристичного брендингу в Україні», Публічне управління та митне адміністрування, № 4(23), с. 66–72, 2019. https://doi.org/10.32836/2310-9653-2019-4-66-73
4 Ю. Є. Кирилов, В. Г. Грановська, та Л. О. Алєщенко, «Формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі», Економіка АПК, № 5, с. 45–55, 2020.
5 О. С. Заворуєва, «Організаційно-економічний механізм забезпечення розвитку туристичної галузі України», Причорноморські економічні студії, вип. 28(1), с. 218–222, 2018.
6 Ю. Б. Миронов, І. І. Свидрук, та М. Я. Топорницька, «Стратегічне маркетингове планування в туризмі», Науковий вісник НЛТУ України, № 30(1), с. 94–98, 2020. https://doi.org/10.36930/40300116
7 А. А. Романова, «Методологічні підходи до розробки стратегії туристичного розвитку України, Проблеми системного підходу в економіці, вип. № 3(65), с. 35–40, 2018.
8 Н. І. Юрченко, «Концептуальні засади маркетингу туризму для формування ефективної стратегії розвитку галузі», Науковий вісник Ужгородського національного університету, вип. 19, ч. 3, с. 150–154, 2018.
9 Ю. Юхновська, «Формування концепції стратегічного управління розвитком потенціалу туристичної галузі в Україні та її регіонах», Галицький економічний вісник, № 2(57), с. 18–27, 2019.
10 С. В. Білоус, Ю. О. Масюк, та О. П. Біланюк, «Сучасний стан та стратегічні орієнтири туристичного бізнесу західного регіону України», Регіональна економіка, вип. I/II(69/70), с. 52–60, 2018.
11 М. В. Шпак, та Л. І. Юрчишина, «Конкурентні стратегії туристичного підприємства», Східна Європа: економіка, бізнес та управління, вип. 4(09), с. 135–139, 2017.
12 World Travel & Tourism Council (WTTC). WTTC Data Gateway. [Online]. Available: https://is.gd/auBhlm Accessed on: Feb. 02, 2021.
13 World Travel & Tourism Council (WTTC). Global Economic Impact Reports. [Online]. Available: https://is.gd/jZ8D4E Accessed on: Apr. 04, 2022.
14 World Travel & Tourism Council (WTTC). WTTC Data Gateway. [Online]. Available: http://www.wttc.org/datagateway. Accessed on: Apr. 04, 2022.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.