Комплексна програма психологічного супроводу професійного становлення студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
О. В. Бобкова, Обучение студентов-инвалидов и студентов с ограниченными возможностями здоровья. Саранск, Россия: Мордов. гос. пед. ин-т, 2001.
Л. С. Богомаз, Тренинг ÑамоÑÐ¾Ð·Ð½Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð»Ð¸Ñ‡Ð½Ð¾Ñти. ВитебÑк, РоÑÑиÑ: Ð?зд-во УО «ВГУ им. П. Ðœ. Машерова», 2004.
Ð’. Ð. Бодров, ÐœÐµÑ‚Ð¾Ð´Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ð¸Ñ ÑиÑтемного и Ñубъектно-деÑтельноÑтного подходов в иÑÑледованиÑÑ… профеÑÑиональной пригодноÑти. МоÑква, РоÑÑи: Ð?н-Ñ‚ пÑихологии Ð ÐÐ, 2005.
О. І. Вітковська, «Психологічні умови професійного самовизначення випускників середніх шкіл у процесі профконсультації», автореф. дис. канд. наук, Ін-т педагогіки і психології професійної освіти АПН України. Київ, 2002.
Е. В. Воеводина, «Риски профессионального самооопределения студентов с инвалидностью в сфере высшего образования», Профессиональное образование и рынок труда, № 4, с. 18–27, 2018.
Е. Ð’. Воеводина, «Проблемы профеÑÑионального ÑÐ°Ð¼Ð¾Ð¾Ð¿Ñ€ÐµÐ´ÐµÐ»ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð»ÑŽÐ´ÐµÐ¹ Ñ Ð¸Ð½Ð²Ð°Ð»Ð¸Ð´Ð½Ð¾Ñтью», Человек. ОбщеÑтво. Ð?нклюзиÑ, â„– 1(25), Ñ. 22–27, 2016.
Е. В. Емельянова, Психологические проблемы современных подростков и их решение в тренинге. Москва, Россия: Генезис, 2015.
В. А. Климчук, Тренинг внутренней мотивации. Программа развития: теория и методика. Санкт-Петербург: Речь, 2006.
А. О. Курбатова, «Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти», Актуальні проблеми психології, т. VI, вип. 16, с. 404–413, 2019.
Н. П. Максимчук, «Психологічні основи становлення ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки», автореф. дис. канд. наук, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. Київ, 2000.
К. Л. Мілютіна, Теорія та практика психологічного тренінгу. Київ, Україна: МАУП, 2004.
Л. З. Сердюк, Психологічні технології самодетермінації розвитку особистості. Київ, Україна: Ін-т психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2018.
Н. А. Романович, Довузовская подготовка и профориентация инвалидов и лиц с ограниченными возможностями здоровья в системе профессионального образования. Челябинск, Россия: Полиграф-Мастер, 2014.
Л. З. Сердюк, та О. І. Купрєєва, «Комплексна програма розвитку мотивації учіння та професійного становлення майбутнього фахівця у ВНЗ», Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами, № 10(12), с. 205–218, 2013.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.