The features of teachers’ inner freedom with different levels of psychological safety of their educational environment
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDF (English)Посилання
Ð?. Баева и Ð?. ЯкиманÑкаÑ, «Мониторинг пÑихологичеÑкой безопаÑноÑти образовательной Ñреды и качеÑтва Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð·Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð² уÑловиÑÑ… модернизации», ПÑихолого-педагогичеÑкие иÑÑледованиÑ, â„– 1, 2013. [Ðлектронный реÑурÑ].
Доступно: http://psyjournals.ru/psyedu_ru/2013/n1/59067.shtml
О. І. Бондарчук, «Психологічно безпечне освітнє середовище як чинник саморозвитку педагогічних працівників», Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти, на ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (м. Київ, 25 трав. 2018 р.). Київ, Українеа: ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти», 2018, 120 с., с. 12–16. [Електронний ресурс]. Доступно: http://umo.edu.ua/konferenciji
О. І. Бондарчук, Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності. Київ, Україна: Наук. світ, 2008, с. 79–82.
А. В. Бояринцева, «Мотивационно-когнитивные характеристики личности молодого предпринимателя», дис. канд. наук. Москва, Россия, 1995, 249 с.
Б. С. Братусь, «Образ человека в гуманитарной, нравственной и христианской психологии», Психология с человеческим лицом: гуманистическая перспектива в постсоветской психологии; Д. А. Леонтьева, В. Г. Щур, Ред. Москва, Россия: Смысл, 1997, с. 67–91.
О. А. Елисеева, «Субъективное благополучие подростков и психологическая безопасность образовательной среды», Психологическая наука и образование: электрон. журнал, № 3, 2011. [Электронный ресурс]. Доступно: www.psyedu.ru
Л. З. Сердюк, «Психологічні основи самодетермінації особистості в концепції внутрішньої свободи Г. О. Балла», Гуманний розум: зб. статей (присвячено пам’яті Георгія Олексійовича Балла); Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; [О. В. Завгородня, В. Л. Зливков, Ред.; уклад. С. О. Лукомська, О. В. Федан,]. Київ, Україна: Педагогічна думка, с. 142–148, 2017.
Є. В. Тополов, Професійна агресивність особистості. Kиїв, Україна: Слово, 2011, с. 379–380.
В. А. Чернобровкіна, «Внутрішня свобода особистості: досвід психологічного дослідження», Наукові записки НаУКМА. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота, т. 175, с. 47–52, 2015.
Т. Н. Щербакова, «К вопросу о структуре образовательной среды учебных учреждений», Молодой ученый, № 5, с. 545–548, 2012.
E. Diener, Daniel Kahneman, John Helliwell, «International Differences in Well-Being», Oxford University Press, 512 р., 2010.
International Handbook of Research on Environmental Education. Eds.: R. B. Stevenson, M. Brody, J. Dillon, A. E. J. Wals. Routledge, 2014, 592 р.
Carol Graham and Stefano Pettinato, Happiness and Hardship. Opportunity and Insecurity in New Market Economies. Brookings Institution Press, 2002, 208 p.
R. M. Ryan, Edward L. Deci, «Self-Regulation and the Problem of Human Autonomy: Does Psychology Need Choice, Self-Determination, and Will?», Journal of Personality, vol. 74, Is. 6, р. 1557–1586, 2006.
A. K. Sen, «Human rights and capabilities», Journal of Human Development, № 6(2), p. 151–166, 2005.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.