Психологічні особливості цифрової резилієнтності підлітків: перетворення онлайн-ризиків на ресурси розвитку
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Українська)References
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ / REFERENCES
В. Биков, О. Буров, Н. Дементієвська, «Кібербезпека в цифровому навчальному середовищі», Інформаційні технології і засоби навчання, № 70(2), с. 313–331, 2019. https://doi.org/10.33407/itlt.v70i2.2876
Л. Канішевська, В. Шахрай, «Особливості виховання в школі і сім’ї в умовах цифровізації», Перспективи та інновації науки, № 4(9), с. 144–155, 2022. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-4(9)-144-155
Т. М. Кирпенко, «Стресостійкість та проблема її формування у підлітків», Теоретичні і прикладні проблеми психології, № 3, с. 206–212, 2014.
О. Лаптєв, В. Колесник, В. Ровда, М. Половінкін, «Метод підвищення захисту особистих даних за рахунок синтезу резильєнтних віртуальних спільнот», Сучасний захист інформації, № 4(60), с. 152–157, 2024.
Г. Миколюк, Я. Гусаківський, Л. Бутузова, «Резильєнтність та гаджет-адикція студентів», на Міжнар. наук.-практ. конф. The Future of Science, Technology and Economy. Софія, Болгарія, 2025, с. 317–321.
О. Черних, Керівництво із соціально-педагогічного супроводу формування безпечної поведінки підлітків в Інтернеті. Київ, Україна : ТОВ «ЦП «КОМПРИНТ», 2017.
З. Шепеля, Р. Гриценя, О. Гудзенко, «Резильєнтність у цифрову епоху: шляхи подолання інформаційного тиску», на молодіжному медич. форумі. Луцьк : КЗВО «Волин. Мед. ін-т», 2025, с. 88–90.
A. Y. Lee, & J. T. Hancock, «Developing digital resilience: An educational intervention improves elementary students’ response to digital challenges». Computers and Education Open, vol. 5, 2023. https://doi.org/10.1016/j.caeo.2023.100144
S. Livingstone, M. Stoilova, L. Stänicke, R. Jessen, R. Graham, E. Staksrud, & T. Jensen, Young People Experiencing Internet-Related Mental Health Difficulties: The Benefits and Risks of Digital Skills (ySKILLS Report). Leuven : KU Leuven, 2022. https://zenodo.org/record/6976424
S. Southwick, G. Bonanno, A. Masten, C. Panter-Brick, R. Yehuda, «Resilience definitions, theory, and challenges: interdisciplinary perspectives», European Journal of Psychotraumatology, vol. 5, іs. 1, 2014. https://doi.org/10.3402/ejpt.v5.25338
A. Third, P. Collin, L. Walsh, & R. Black, Young People in Digital Society: Control Shift. (1st ed.) Palgrave Macmillan, 2019. https://doi.org/10.1057/978-1-137-57369-8
ПЕРЕКЛАД, ТРАНСЛІТЕРАЦІЯ / TRANSLATED AND TRANSLITERATED
V. Bykov, O. Burov, N. Dementiievska, «Kiberbezpeka v tsyfrovomu navchalnomu seredovyshchi», Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, № 70(2), s. 313–331, 2019. https://doi.org/10.33407/itlt.v70i2.2876 (in Ukrainian).
L. Kanishevska, V. Shakhrai, «Osoblyvosti vykhovannia v shkoli i simi v umovakh tsyfrovizatsii», Perspektyvy ta innovatsii nauky, № 4(9), s. 144–155, 2022. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-4(9)-144-155 (in Ukrainian).
T. M. Kyrpenko, «Stresostiikist ta problema yii formuvannia u pidlitkiv», Teoretychni i prykladni problemy psykholohii, № 3, s. 206–212, 2014. (in Ukrainian).
O. Laptiev, V. Kolesnyk, V. Rovda, M. Polovinkin, «Metod pidvyshchennia zakhystu osobystykh danykh za rakhunok syntezu rezylientnykh virtualnykh spilnot», Suchasnyi zakhyst informatsii, № 4(60), s. 152–157, 2024. (in Ukrainian).
H. Mykoliuk, Ya. Husakivskyi, L. Butuzova, «Rezylientnist ta hadzhet-adyktsiia studentiv», na Mizhnar. nauk.-prakt. konf. The Future of Science, Technology and Economy. Sofiia, Bolhariia, 2025, s. 317–321. (in Ukrainian).
O. Chernykh, Kerivnytstvo iz sotsialno-pedahohichnoho suprovodu formuvannia bezpechnoi povedinky pidlitkiv v Interneti. Kyiv, Ukraina : TOV «TsP «KOMPRYNT», 2017. (in Ukrainian).
Z. Shepelia, R. Hrytsenia, O. Hudzenko, «Rezylientnist u tsyfrovu epokhu: shliakhy podolannia informatsiinoho tysku», na molodizhnomu medych. forumi. Luts : KZVO «Volyn. Med. in-t», 2025, s. 88–90. (in Ukrainian).
A. Y. Lee, & J. T. Hancock, «Developing digital resilience: An educational intervention improves elementary students’ response to digital challenges». Computers and Education Open, vol. 5, 2023. https://doi.org/10.1016/j.caeo.2023.100144
S. Livingstone, M. Stoilova, L. Stänicke, R. Jessen, R. Graham, E. Staksrud, & T. Jensen, Young People Experiencing Internet-Related Mental Health Difficulties: The Benefits and Risks of Digital Skills (ySKILLS Report). Leuven : KU Leuven, 2022. https://zenodo.org/record/6976424
S. Southwick, G. Bonanno, A. Masten, C. Panter-Brick, R. Yehuda, «Resilience definitions, theory, and challenges: interdisciplinary perspectives», European Journal of Psychotraumatology, vol. 5, іs. 1, 2014. https://doi.org/10.3402/ejpt.v5.25338
A. Third, P. Collin, L. Walsh, & R. Black, Young People in Digital Society: Control Shift. (1st ed.) Palgrave Macmillan, 2019. https://doi.org/10.1057/978-1-137-57369-8
Refbacks
- There are currently no refbacks.