Інноваційна компетентність керівників закладів у контексті інноваційних проєктів щодо реформування загальної середньої освіти
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
С. М. Ілляшенко, Інноваційний менеджмент. Суми, Україна : ВТД – Університетська книга, 2010.
Н. М. Буняк, Інноваційний менеджмент. Луцьк, Україна : Волин. нац. ун-т імені Лесі Українки, 2022.
Кабінет Міністрів України. (2019, Лип. 10). Розпорядження № 526-р «Про схвалення Стратегії розвитку сфери інноваційної діяльності на період до 2030 року». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/526-2019-%D1%80#Text
Кабінет Міністрів України. (2016, Груд. 14). Розпорядження № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” на період до 2029 року». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/988-2016-%D1%80#Text
Міністерство економіки України. (2021, Верес. 17). Наказ № 568-21 «Про затвердження професійного стандарту "Керівник (директор) закладу загальної середньої освіти"». [Електронний ресурс]. Доступно: https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/2021/09/22/Nakaz-568-zatverdzh.standartu.keriv.22.09.pdf
М. Кириченко, Т. Сорочан, Л. Карташова, «Цифрова екосистема «Український відкритий університет післядипломної освіти»: модель 6.0», Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки», вип. 25(54), с. 105–130, 2023. https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-25(54)-105-130
Н. В. Любченко, Кластерний підхід в управлінні професійним розвитком керівника закладу загальної середньої освіти. Київ, Україна : НАПН України, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти», 2023.
Н. В. Любченко, «Проєкт "Професійний кластер керівника (директора) закладу загальної середньої освіти" у контексті реалізації концепції Нової української школи», Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки», вип. 24(53), с. 101–122, 2023. https://doi.org/10.58442/2218-7650-2023-24(53)-101-122
Н. В. Любченко, Н. І. Білик, Н. А. Мельник, «Координаційний центр розвитку шкіл новаторства України: реалії та перспективи діяльності в умовах післядипломної освіти», Імідж сучасного педагога, № 5(212), с. 13–29, 2023. [Електронний ресурс]. Доступно: https://lib.iitta.gov.ua/736794/ Дата звернення: Листоп. 12, 2023.
В. Л. Чуйко, Феномен інновації та його дослідження. [Електронний ресурс]. Доступно: http://philsci.univ.kiev.ua/biblio/PhN/6-ch.htm Дата звернення: Листоп. 12, 2023.
Г. П. Клімова, «Феномен інноваційного суспільства в соціально-філософському дискурсі», на інтернет-конф. Конституційні засади розвитку інноваційного суспільства. Харків : НДІ ПЗІР НАПрН України, 2021, с. 35–41. [Електронний ресурс]. Доступно: https://ndipzir.org.ua/wp-content/uploads/2021/Conf_25.06.21/Conf_25.06.21_8.pdf Дата звернення: Листоп. 12, 2023.
Верховна Рада України. (2002, Лип. 04). Закон України № 40-IV «Про інноваційну діяльність». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2469-19#Text
Верховна Рада України ухвалила держбюджет на 2024 рік: фінансування на освіту збільшено. [Електронний ресурс]. Доступно: https://mon.gov.ua/ua/news/verhovna-rada-ukrayini-uhvalila-derzhbyudzhet-na-2024-rik-finansuvannya-na-osvitu-zbilsheno#:~:text=%
Т. М. Засєкіна, «Інноваційність» у Енциклопедія освіти НАПН України; 2-ге вид. допов. та перероб. Київ, Україна : Юрінком Інтер, 2021, с. 400.
Міністерство освіти і науки України. (2023, Трав. 12). Наказ № 552 «Про затвердження Положення про порядок здійснення інноваційної діяльності у сфері освіти». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1155-23#Text
«Студія», у Онлайн-словник української мови. [Електронний ресурс]. Доступно: https://slova.com.ua/word/%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D1%96%D1%8F Дата звернення: Листоп. 12, 2023.
О. Я. Савченко, Дидактика початкової школи. Київ, Україна : Генеза, 2002.
Н. Г. Ничкало, «Педевтологічні пошуки в педагогічній науці», Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки, вип. 1(33), с. 16–21, 2011.
Н. Дічек, «До питання теоретичного узагальнення феномену педагогічного новаторства (ретроспективний вимір)», Історико-педагогічний альманах, вип. 2, с. 4–42, 2009.
Науково-практичні студії «Новаторство та традиції: сучасний зміст і стратегії у післядипломній освіті» відбулися за програмою ХV Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті». [Електронний ресурс]. Доступно: http://umo.edu.ua/news/naukovo-praktichni-studiji-novatorstvo-ta-tradiciji-suchasnij-zmist-i-strateghiji-u-pisljadiplomnij-osviti-vidbulisja-za-proghramoju-khvmizhnarodnoji-vistavki-innovatika-v-suchasnij-osviti Дата звернення: Листоп. 12, 2023.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.