Дослідження рівня предметної компетентності вчителів інтегрованих курсів природничої освітньої галузі
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Л. Р. Наливайко, Л. В. Марценюк, «Сучасний погляд на перспективи розвитку дистанційного навчання у вищій освіті», Науковий вісник Ужгородського Національного університету, вип. 62. с. 57–64, 2020. [Електронний ресурс]. Доступно: https://visnyk-juris-uzhnu.com/wp-content/uploads/2021/03/12.pdf Дата звернення: Квіт. 05, 2023.
Кабінет Міністрів України. (2020, Верес. 30). Постанова № 898 «Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/898-2020-%D0%BF#Text
А. В. Метейко, Природнича освітня галузь, І. В. Удовиченко, Ред. Суми, Україна: НВВ КЗ СОІППО, 2022.
M. Mariyam, I. Kaniawati, S. Sriyati, «Shared or Integrated: Which Type of Integration is More Effective Improves Students’ Creativity?», Journal of Physics: Conference Series, vol. 895, No 1, p. 012154, 2017. [Online]. Available: https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/895/1/012154 Дата звернення: Квіт. 05, 2023.
R. Amini, Y. Helsa «The Development of Problem-Based Learning Material for Integrated Science Subject in Primary Teacher Education Program», Journal of Physics: Conference Series, vol. 1280, Is. 3, 2019. [Online]. Available: https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/1280/3/032053/meta Дата звернення: Квіт. 05, 2023.
G. Gusnedi, R. Ratnawulan, A. Devialita, «Effectiveness of using sequenced model student books for integrated science lessons with themes of the human body adaptation system at temperature on student learning outcomes», Journal of Physics: Conference Series, Vol. 1185, No. 1, 2019. [Online]. Available: https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/1185/1/012138 Дата звернення: Квіт. 05, 2023.
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. (2020, Груд. 23). Наказ № 2736-20 «Про затвердження професійного стандарту за професіями "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти", "Вчитель закладу загальної середньої освіти", "Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)". [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v2736915-20#Text
В. Є. Бахрушин, Методи аналізу даних. Запоріжжя, Україна: КПУ, 2011. [Електронний ресурс]. Доступно: http://kist.ntu.edu.ua/textPhD/metDataManing.pdf Дата звернення: Квіт. 05, 2023.
В. К. Кірман, Г. Г. Чаус, «Про вимірювання параметрів предметно-методичної компетентності вчителів біології закладів загальної середньої освіти», Вісник Дніпровської академії неперервної освіти, № 1(2), с. 45–51, 2022.
Є. Кочерга, Г. Чаус, В. Кірман, О. Романець, «Особистісний компонент професійної компетентності вчителя», Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: зб. наук. ст. у 2 т., т. 2, с. 289‒292. 2020.
Є. Кочерга, Г. Чаус, О. Романець, «Розвиток професійної компетентності вчителів природничих дисциплін на курсах підвищення кваліфікації», Вересень, т. 4, № 2/3(85/86), с. 54‒60, 2020.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.