Алгоритм здійснення вибору цифрового застосунку відеоконференцзв’язку для реалізації підвищення кваліфікації педагогів за дистанційною формою навчання
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Верховна Рада України. (2014, Лип. 01). Закон № 1556-VII «Про вищу освіту». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page5#Text
Кабінет міністрів України. (2019, Серп. 19). Постанова № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF#Text
Верховна Рада України. (2022, Лют. 24). Указ Президента № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/64/2022#Text
Міністерство освіти і науки України. (2020, Берез. 16). Наказ № 406, «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СOVID-19». [Електронний ресурс]. Доступно: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-organizacijni-zahodi-dlya-zapobigannya-poshirennyu-koronavirusu-s-ovid-19
О. Спірін, К. Колос, О. Дем’янчук, О. Ковальчук, та П. Грабовський, «Система Moodle як засіб масового дистанційного навчання учнів на карантині» на Професійний розвиток фахівців в умовах цифровізації суспільства: сучасні тренди. Київ, 2020, с. 140-147. [Електронний ресурс]. Доступно: https://lib.iitta.gov.ua/724581/ Дата звернення: Лют. 13, 2023.
Ю. Богачков, А. Букач, та П. Ухань, «Комплексне застосування Google ClassRoom для створення варіативних дистанційних курсів», Інформаційні технології та засоби навчання, т. 76, № 2, с. 290–303, 2020. (Категорія «А»). https://doi.org/10.33407/itlt.v76i2.3338
H. Morgan, «Best Practices for Implementing Remote Learning during a Pandemic», The Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas, vol. 93, no. 3, pp. 135–141, 2020. [Електронний ресурс]. Доступно: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/00098655.2020.1751480 Дата звернення: Лют. 13, 2023.
S. Dominguez-Lloria, S. Fernandez-Aguayo, J.-A. Marin-Marin, M. Alvarinas-Villaverde, «Effectiveness of a Collaborative Platform for the Mastery of Competencies in the Distance Learning Modality during COVID-19», Sustainability, vol. 13, № 11, 2021. https://doi.org/10.1109/5.771073
В. Олійник, П. Грабовський, «Структурно-функціональна модель організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників у закладі післядипломної педагогічної освіти в умовах пандемії», Вісник післядипломної освіти. Педагогічні науки, вип. 17(46), 208 с., с. 95–122, 2021. (Категорія «Б»). https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-17(46)-95-122
В. Олійник, П. Грабовський, та О. Коновал, «Критерії та показники добору цифрової платформи електронного навчання для закладу загальної середньої освіти», Інформаційні технології і засоби навчання, т. 90, № 4, с. 19–31, 2022. (Категорія «А»). https://doi.org/10.33407/itlt.v90i4.5010
O. Спірін, T. Вакалюк, В. Євдокимов, та С. Сидоренко, «Критерії добору хмаро орієнтованої системи управління навчанням для закладу вищої освіти», Інформаційні технології і засоби навчання, т. 89, № 3, с. 105–120, 2022. (Категорія «А»). https://doi.org/10.33407/itlt.v89i3.4958
P. Hrabovskyi, Y. Zaporozhtseva, «Criteria and indicators for selecting digital tools of video conferencing for e-learning implementation in the institution of postgraduate pedagogical education», Вісник післядипломної освіти. Педагогічні науки, вип. 21(50), 296 с., с. 24–39, 2022. (Категорія «Б»). https://doi.org/10.32405/2218-7650-2022-21(50)-24-39
Міністерство освіти і науки України. (2013, Квіт. 25). Наказ № 466, «Про затвердження Положення про дистанційне навчання». [Електронний ресурс]. Доступно: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-organizacijni-zahodi-dlya-zapobigannya-poshirennyu-koronavirusu-s-ovid-19
П. Грабовський, «Розвиток інформаційної компетентності вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній педагогічній освіті», дис. канд. наук; НАПН України ДЗВО «Ун-т менедж. освіти». Київ, 2016.
Л. Ярощук, Інтелектуальні системи управління. Київ, Україна: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.