Розвиток медичної компетентності дорослих на прикладі проєктної діяльності університету третього віку у Словаччині
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
М. Кириченко, Т. Сорочан, Л. Карташова, Л. Оліфіра, «Професійний розвиток педагогів у системі формальної й неформальної післядипломної освіти в період карантинних обмежень», Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки», Вип. 18(47), с. 46–65, 2021. https://doi.org/10.32405/2218-7650-2021-18(47)-46-65
О. В. Купенко, «Педагогічна селфпроєктна технологія в процесі
формування проєктної компетентності майбутніх бакалаврів соціальної роботи», Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, № VIII(94), іs. 236, рр. 48–51, 2020.
A. Bozkurt, R. C. Sharma, «Emergency remote teaching in a time of global crisis due to Corona Virus pandemic», Asian Journal of Distance Education, Vol. 15, № 1, рр. і–vі, 2020. https://doi.org/10.5281/zenodo.3778083
J. Matulchik, «Ponímanie zdravia, zdravotnej gramotnosti a edukácie k zdraviu dospelých v nemecky hovoriacich krajinách», Естетіка і етика педагогічної дії, Вип. 25, с. 50–61, 2022. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.25.256649
L. Paakkari, O. Paakkari, «Health literacy as a learning outcome in schools», Health Education, Vol. 112, № 2, р. 133–152, 2012.
K. Sorensen, H. Brand, «Health literacy lost in translations? Introducing the European Health Literacy Glossary», Health Promotion International, Vol. 29, іs. 4, р. 634–644, 2014. https://doi.org/10.1093/heapro/dat013
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.