Модернізаційний потенціал післядипломної освіти України в контексті розвитку освіти дорослих
Анотація
У статті визначено фактори впливу цивілізаційних трансформацій сучасності на вітчизняну систему післядипломної освіти в контексті розвитку освіти дорослих. Визначено сучасні та перспективні запити і вимоги щодо освітніх послуг системи післядипломної освіти. Встановлено, що зміст професійних компетентностей сучасного фахівця трансформується і розширюється. Закладам післядипломної освіти треба розширити можливості та зміст надання освітніх послуг для дорослої людини. Напрями роботи: застосування маркетингових стратегій; підвищення якості надання освітніх послуг дорослого населення стосовно задоволення освітньо-професійних запитів.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс] // Відомості Верховної Ради. — 2014. — Режим доступу :
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page
Азархіна О. ТОП-20 професій майбутнього [Електронний ресурс] / О. Азархіна // Студвей. — 2014. — Режим доступу : http://studway.com.ua/top-professions/
Єрмоленко А. Б. Освітні трансформації в Україні: виклики та протиріччя / А. Б. Єрмоленко. // Нові технології навчання. — 2016. — № 88, ч. 2. — С. 95–98.
Концепція освіти дорослих в Україні / уклад. : Л. Б. Лук’янова. — Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2011. — 24 с.
Мартинець Л. А. Освіта дорослих: форми та зміст / Л. А. Мартинець // Освіта та розвиток обдарованої особистості. — Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2015. — № 6. — С. 14–16.
Пішковцій С. Які професії зникнуть через 10 років? [Електронний ресурс] / С. Пішковцій // Inspired. — 2016. — Режим доступу : http://inspired.com.ua/news/robots-and-your-job/
Brin S. Google co-founder: I didn’t see AI coming [Електронний ресурс] / S. Brin // World Economic Forum Annual Meeting 2017. — 2017. — Режим доступу : https://www.weforum.org/agenda/2017/01/google-sergey-brin-i-didn-t-see-ai-coming/
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.