Теоретичні засади організації методичної роботи вчителів профільних класів у контексті вимог нової української школи

Ірина Удовиченко

Анотація


У статті висвітлено питання організації методичного супроводу професійної діяльності вчителів в атестаційний та міжатестаційний періоди. Відображено специфіку андрагогічної взаємодії педагогів, які викладають у профільних класах, спрямовану на підвищення власного науково-методичного рівня. Проаналізовано доцільність урізноманітнення методичних форм роботи у системі післядипломної освіти педагогів у контексті вимог нової української школи.


Ключові слова


освітня парадигма; методична робота; профільне навчання; нова українська школа

Повний текст:

PDF

Посилання


Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти  Географія та основи економіки в школі. — 2004. — № 2. — С. 2–7.

Концепція «Нова українська школа» Електронний ресурс. — Режим доступу : http://mon.gov.ua/2016/12/05/konczepcziya.pdf

Павлютенков Є. М. Організація методичної роботи / Є. М. Павлютенков, В. В. Крюкко. — Xарків : Основа, 2006. — 80 с.

Підгреб’я Н. В. Науково-методична робота  орієнтація на творчість Н. В. Підгреб’я // Завуч. — 2011. — № 19/20. — С. 3–25.

Сухомлинський В. О. Вибрані твори: у 5 т. / В. О. Сухомлинський. — Київ : Радянська шк., 1966. — 258 с.

Удовиченко І. В. Андрагогіка: методична К-взаємодія / І. В. Удовиченко  Збірник матеріалів VІ Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій. — Черкаси : ЧОІППО, 2014. — С. 102–106.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.