Проблеми розвитку професійної освіти художнього спрямування у фахових коледжах мистецтв
Анотація
Одним з ключових завдань вищої та фахової передвищої освіти є підготовка молоді до професійної діяльності, тому інформація про працевлаштування випускників закладів вищої та фахової передвищої освіти важлива як для оцінювання якості здобутої освіти, так і для визначення пріоритетних шляхів розвитку взаємодії між сектором освіти та економікою. Зокрема, інформація про працевлаштування випускників є невіддільною складовою публічної інформації про діяльність закладів вищої освіти та їх освітні програми, що передбачено Стандартами та рекомендаціями щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти. Розібравши сутність та особливості понять «стимулювання» та «мотивація» та основні відмінності між ними, під мотивацією навчання студентів ми розуміємо систему ефективної взаємодії між викладачами та студентами щодо спонукання останніх до навчання, обумовлену внутрішніми та зовнішніми факторами, що активізують навчальну діяльність студентів та сприяють їхньому особистісному зростанню. Встановлено, що найбільш релевантним фактором активізації студентської діяльності є пошук шляхів пробудження інтересу студентів до навчання та освіти, тому особливої актуальності набуває вивчення нестандартних підходів до викладання та способів організації викладацької діяльності. Розглянуто проблему розвитку дистанційної освіти та методи впровадження. Систематизовані критерії оцінювання основними компонентами котрих є встановлення фактичного рівня знань, зіставлення виявлених знань з еталонними, оформлення результату навчання студентів у вигляді оцінки балів. Для здійснення процесу дистанційного навчання ми взяли таке середовище що утворюється двома способами: за допомогою платформ (систем) дистанційного навчання Zoom та Google Classroom та інших. За допомогою сукупності служб та сервісів мережі Інтернет (блог, електронна пошта, онлайн дошка, онлайн-відео та аудіо, чати, форуми, онлайн засоби проведення тестування, онлайн презентації, електронні бібліотеки тощо) ми зможемо проводити навчання та оцінювання, але це ще потрібно доопрацьовувати надалі.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
1 O. Sharov, Звіт з моніторингу працевлаштування випускників закладів вищої та фахової передвищої освіти. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/JAjeRz Дата звернення: Серп. 01, 2022.
2 В. В. Вишнівський, М. П. Гніденко, Г. І. Гайдур, О. О. Ільїн, Організація дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів. Київ, Україна: ДУТ, 2014.
3 І. Мося, «Методика оцінювання результатів компетентнісних досягнень студентів у коледжах», ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. Фахова передвища освіта: сучасні виклики та перспективи розвитку, 22 квіт. 2021 р., Житомир. Житомир: Полісся, 2021, с. 15–18.
4 В. В. Осадчий, «Система дистанційного навчання університету», Науковий вісник Мелітопольського держ. пед. ун-ту, № 5, с. 7–16, 2010.
5 Л. В. Ткаченко, О. С. Хмельницька, «Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладу вищої освіти», Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, № 75, с. 91–96, 2021.
6 В. І. Луговий, Управління освітою. Київ, Укрїна: Вид-во УАДУ, 1977.
7 Н. Ничкало – академік НАПН України, Серія «Академіки НАПН України», П. І. Рогова, Ред.; 2-ге вид., доп. Київ, Україна, Вип. 15, 2011. До 20-річчя НАПН України.
8 С. Шкарлет, Головною метою в розвитку професійної освіти є передусім її реформування. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/58mocx Дата звернення: Серп. 01, 2022.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.