Впровадження спецкурсу креативного простору в освітній процес підготовки бакалаврів
Анотація
У статті розглянуто питання змісту спецкурсу, який сприяє управлінню формуванням правової компетентності бакалаврів технічних спеціальностей. Зазначено, що практичні проблеми впровадження спецкурсу Креативний простір «Авторська студія Аматорів права» в освітній процес коледжу полягають у різних рівнях сприйняття викладачами коледжу правової інформації, усвідомлення важливості впровадження правових дисциплін на заняттях з технічних дисциплін; обмеженість часу для застосування комплексного системного підходу, що включає в себе набуття знань, формування вмінь їх застосовувати та усвідомлення необхідності правової поведінки; низький мотиваційний рівень здобувачів освіти для ефективного засвоєння правового підґрунтя професійних дисциплін. Закцентовано увагу на тому, що спецкурс Креативний простір «Авторська студія Аматорів права» створено з метою формування спільного майбутнього через правознавство, що покликане створити нову модель управління формуванням правової компетентності бакалаврів технічних спеціальностей в умовах коледжу, в якій професіонали, інституції та спільноти виступають в ролі партнерів для генерування нових сенсів та підвищення конкурентоспроможності бакалаврів технічних спеціальностей на ринку праці. Зазначено, що під час вивчення спецкурсу креативного простору «Авторська студія Аматорів права» у викладачів формуються навички та вміння, які є складовими професійної підготовленості бакалаврів технічних спеціальностей. Доведено, що впровадження спецкурсу Креативного простору «Авторська студія Аматорів права» є сучасним мейнстримом та сприяє формуванню правових компетентностей, які є складовими необхідних професійних навичок та вмінь бакалаврів технічних спеціальностей.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Я. Логвінова, «Обґрунтування сутності компетентнісного підходу в освіті у працях українських і зарубіжних учених», Порівняльно-педагогічні студії, № 3/4, с. 48–55, 2011.
М. Ю. Галатюк, «Діяльнісний аспект розвитку правової компетентності», Нова педагогічна думка, № 4(68), с. 64–68, 2011.
Г. В. Камишнікова, «До питання формування правової компетентності студентів у вищій школі», Теоретичні питання культури, освіти та виховання, № 51, с. 167‒170, 2015.
С. Паламар, «Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти», Освітологічний дискурс, № 1/2, с. 267–278, 2018.
Л. Овсієнко, «Компетентнісний підхід до навчання: теоретичний аналіз», Педагогічний процес: теорія і практика, вип. 2, с. 82–87, 2017.
І. Огороднійчук, «Сутність і структура поняття "правова компетентність" майбутніх інженерів», Педагогічний дискурс, вип. 17, с. 117‒122, 2014.
Н. В. Ржевська, «Критерії та показники сформованості правової компетентності майбутніх бакалаврів із підприємництва, торгівлі та біржової діяльності», Педагогічні науки: зб. наук. праць, т. 3, вип. LXXIV, с. 96–99, 2016.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.