Використання інтернет-ресурсів у процесі підготовки вчителя англійської мови нового покоління

Євгенія Процько

Анотація


Стаття надає огляд інтернет-ресурсів для використання у процесі підготовки учителя англійської мови нового покоління. Адже тотальна інформатизація сучасного суспільства сприяє широкій популяризації не лише соціальних мереж, а й доступних інтернет-сервісів. Молодь може користуватися соціальними серверами за допомогою будь-якого пристрою (смартфону, персонального комп’ютера, нетбука, планшета), що спрощує й удосконалює процес онлайн спілкування. Це спонукає вчителя переглянути свої методи навчання. У дослідженні звертається увага на можливості використання інтернет-простору під час навчальної діяльності загалом та під час навчання майбутніх учителів англійської мови. Соціальні мережі надають можливість вільного, дешевого, спрощеного та безпосереднього контакту з навчальною аудиторією, допомагають вступати в дискусії, досліджувати нові теми, набувати та закріплювати нові знання й навички, оцінювати свою роботу та роботу колег, критично мислити. Останні дослідження підтверджують, що соціальна мережа Facebook є найпопулярнішою у світі. Її використання допомагає молоді об’єднуватися за освітніми, пізнавальними інтересами, захопленнями й уподобаннями і навіть за вивченням англійської мови. Усе це розширює можливості звичайного заняття та переносить його на новий щабель стосунків викладач – студент. Водночас дистанційні форми навчання набувають усе більшої популярності. На прикладі досвіду використання курсу «Практичний курс англійської мови» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини показано його переваги під час підготовки вчителя англійської мови нового покоління у педагогічних закладах вищої освіти.


Ключові слова


підготовка учителя; учитель англійської мови нового покоління; соціальна мережа; навчання англійської мови; дистанційна платформа навчання; Moodle; інтернет-ресурси; новітні засоби навчання.

Повний текст:

PDF

Посилання


О. О. Мороз, «Медіа освіта у структурі освітології», Українсько-польський щорічнк. Соціологія, Вип. 1, с. 117–119, 2012.

А. В. Свєтлорусова, «Використання віртуальних спільнот для розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей старшокласників», Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ, Україна, Вип. 28, с. 212–216, 2011.

В. Черненко, «Сучасний стан використання мережевих інформаційно-комунікаційних технологій у світовій педагогічній практиці», Інформаційні технології і засоби навчання, Вип. 2(22), 2011. Доступно: http://www.journal.iitta.gov.ua

Н. В. Олексюк, «Використання електронних соціальних мереж у соціально-педагогічній роботі зі школярами». [Електронний ресурс]. Інформаційні технології і засоби навчання, Т. 48, № 4, с. 88–102, 2015. Доступно: http://lib.iitta.gov.ua/10440/1/1273-4811-1-PB.pdf

Соціальні мережеві сервіси. [Електронний ресурс]. Доступно: https://sites.google.com/site/sdfghiuytfvbnm/

Ð?. С. МоÑкалева, и С. К. Голубева, «Ð?Ñпользование компьютерных технологий Ð´Ð»Ñ Ð¿Ñ€Ð¾Ñ„ÐµÑÑиональной подготовки учителей иноÑтранного Ñзыка», Ð?ноÑтранные Ñзыки в школе. Киев, Украина. Вып. 1, Ñ. 83–87, 2005.

Л. Ð. Подопригорова, «Ð?Ñпользование Ð?нтернета в обучении иноÑтранным Ñзыкам», Ð?ноÑтранные Ñзыки в школе. Киев, Украина. Вип. 5, Ñ. 83–87, 2003.

M. Л. Лещенко, «Социальные сети как механизм конструирования коммуникаций в современном обществе», автореф. дис. канд. наук: 09.00.11. Пятигорск, Россия, 2011. 25 с.

Learn English. [Electronic Resource]. Available at: http://www.britishcouncil.be/ english. – Title from the screen.

Т. А. Кравченко, Становление сетевой парадигмы в эпоху постнеклассической науки. [Электронный ресурс].

Доступно: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/intelekt/2010_8/Krav-chen.pdf

О. О. Лобовікова, «Соціальні мережі як феномен інформаційного суспільства», Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. Львів, Україна, Вип. 5, с. 154–160, 2011.

Ю. А. Данько, «Феномен соціальних мереж у контексті становлення і розвитку мережевого суспільства». Вісник Міжнародного Слов’янського університету. Харків, Україна, Т. XV, № 1/2, с. 53–61, 2012. Серія «Соціологічні науки».

Number of Social Media Users Worldwide from 2010 to 2021 (in billions) [Electronic Recourse]. Available at: https://www.statista.com/statistics

/278414/number-of-worldwide-social-network-users/

20 + Facebook. Статистика и факты для 2020. [Электронный ресурс]. Доступно: https://www.websitehostingrating.com/ru/facebook-statistics/

Українська аудиторія Facebook за рік зросла на 3 мільйони осіб (інфографіка). [Електронний ресурс].

Доступно: https://www.unian.ua/economics/telecom/10445769-ukrajinska-auditoriya-facebook-za-rik-zrosla-na-3-milyoni-osib-infografika.html

Т. Л. Ðрхипова, «Социальные Ñети как ÑредÑтво организации учебного процеÑÑа». [Электронный реÑурÑ]. Ð?нформационные технологии в образовании: Ñб. научных Ñ‚Ñ€., Вып. 22, Ñ. 7–8, 2015. ДоÑтупно: http://ite.kspu.edu/webfm_send/809

А. В. Бандюк, Використання соціальних мереж на уроках англійської мови та для професійного розвитку вчителя. [Електронний ресурс]. ХIІ Хмурівські читання – кафедра ТіМСО, на обласній наук.-практ. конф. Доступно: http://timso.koippo.kr.ua/hmura12/2016/10/16/vykorystannya-sotsialnyh-merezh-na-urokah-anhlijskoji-movy-ta-dlya-profesijnoho-rozvytku-vchytelya/

Н. В. Олексюк, Л. В. Лебеденко, «Використання електронних соціальних мереж у соціально-педагогічній роботі зі школярами». [Електронний ресурс]. Інформаційні технології та засоби навчання. Вип. 4, с. 88–102, 2015. Доступно: http://lib.iitta.gov.ua/10440/1/1273-4811-1-PB.pdf

Oxford Advanced Learner’s Dictionary. New 8th Edition. Oxford: Oxford University Press, 2010, 1796 p.

Є. С. Процько, І. С. Постоленко, «Досвід використання системи Moodle для навчання іноземних мов», International Multidisciplinary Conference Key Issues of Educationa and Sciences: Development Prospects for Ukraine and Poland. Stalowa Wola, Republic of Poland. July 20th-21st, p. 151–154, 2018.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.