Організаційні аспекти управління освітніх округів, мережі опорних шкіл, забезпечення рівного доступу до освіти, зокрема дітей із особливими потребами
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Українська)References
«Шкідлива система. Як сучасна школа виховує з дітей невдах», Нова молодь, № 40, 1 жовтня, с. 11, 2004.
Опорні школи. Карти станом 01.09.2018 [Електронний ресурс], Міністерство освіти та науки України. Доступно: http://mon.gou. ua/
І. Г. Осадчий, «Основні засади функціонування територіальних освітніх округів в сільській місцевості», Директор школи, ліцею, гімназії, № 5/6, с. 118–131, 2001.
О. В. Барановська, «Впровадження сучасних форм організації навчального процесу в умовах профільного навчання», Директор школи,ліцею, гімназії, № 5, 2008.
С. П. Бондар, «Цілісний підхід до методів навчання як основа моделювання навчальної діяльності учнів». Гуманіація процесу навчання в школі. Київ, Україна: Стилос, 2008.
І. Г. Єрмаков, На шляху до школи життєвої компетентності. Запоріжжя, Україна: Центріон, 2005.
Г. В. Єльникова, Управлінська компетентність. Київ, Україна: Шкільний світ, 2005.
В. М. Проскурін «Науково-практичні основи розробки проектної моделі організації освітніх округів на регіональному рівні». Освіта Донбасу, № 3, с. 21–28, 2007.
М. І. Романенко, «Програма дослідно-експериментальної роботи "Створення моделі територіальних освітніх округів у сільській місцевості"». Нива знань, № 1, с. 12–13, 2003.
А. Семіотосманов, О. Фасоля, В. Мархільєвський, Ефективне управління освітою в ОТГ. Від створення органу управління до реалізації плану оптимізації мережі шкіл. 2016, 80 с.
В. Пальчик, «Секторальна децентралізація в галузі освіти: створення мережі опорних шкіл». Україна: події, факти, коментарі, № 20, с. 46–56, 2017.
М. Віднічук, Н. Мельник, Освітні округи. Київ, Україна: Шкільний світ, с. 5, 2010.
В. В. Зеленюк, «Нова школа: новий учитель». Постметодика, № 2, с. 12, 2016.
В. Данилевський, «Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв», Рідна школа. № 8, с. 4–6, 2017.
М. І. Степаненко, «Укрупнення шкіл ХХ століття в Українї: переваги та винятки». Постметодика, № 2, с. 29–36, 2016.
І. М. Литвин, «Шляхи забезпечення інклюзивного освітнього середовища». Педагогічний вісник, № 3, с. 20–22, 2018.
Т. П. Момоток, «Створення умов навчання дітей з особливими потребами в закладах освіти». Педагогічний вісник, № 3, с. 78–79, 2017.
Refbacks
- There are currently no refbacks.