Формування системи державного маркетингу післядипломної освіти
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Українська)References
Другов А. А. Государственный маркетинг как важный фактор совершенствования механизма управления социально-экономическими процессами в обществе / А. А. Другов, А. Р. Сафин, С. В. Сендецкая // Маркетинг в России и за рубежом. — 2005. — № 4. — С. 101–107.
Дубровка О. Система маркетингу в державному управлінні вищою освітою в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. наук з держ. управління : спец. 25.00.02 / О. Дубровка ; Національна академія держ. управління при Президентові України. — Київ, 2005.
Котлер Ф. Маркетинг 3.0: от продуктов к потребителÑм и далее – к человечеÑкой душе / Ф. Котлер, Ð¥. КартаджайÑ, Ð? Сетиван ; пер. Ñ. англ. Ð. ЗаÑкина. — Ðœ. : ÐкÑмо, 2011. — 240 Ñ.
Маркетинг в государственном управлении и маркетинг территорий [Электронный ресурс]. — Режим доступа :
http://life–prog.ru/1_30482_marketing–v–gosudarstvennom–upravlenii–i–marketing–territoriy.html
Надання адміністративних послуг : навч.-метод. посіб. для системи підвищення кваліф. держ. службовців та посадових осіб місцевого самоврядування / уклад. А. В. Ліпенцев. — Київ : [б. в.], 2013. — 224 с.
Романенко К. М. Державний маркетинг як механізм соціальної ефективності державного управління / К. М. Романенко // Інвестиції: практика та досвід. — 2010. — № 10. — С. 85–88.
Романенко К. М. Сутність та проблеми становлення державного маркетингу в Україні / К. М. Романенко // Інвестиції: практика та досвід. — 2010. — № 7. — С. 71–73.
Ромат Є. В. Маркетингова концепція та її використання у сфері державного управління: методологіч. аспект / Є. В. Ромат // Вісник Української академії державного управління. — 2002. — № 2. — С. 54–61.
Refbacks
- There are currently no refbacks.