Особливості професійної автономності залежно від рівнів креативності викладачів закладів вищої освіти
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
К. С. Балахтар, «Особливості впливу креативності на суб’єктивне благополуччя викладачів іноземних мов закладів вищої освіти», дис. д-ра філософії; за спеціальністю 053 «Психологія» (05 – Соціальні та поведінкові науки). ДЗВО «Університет менеджменту освіти». Київ, 2021.
В. Балахтар, В. Танасійчук, «Здатність фахівців соціономічних професій діяти конструктивно в кризових ситуаціях професійної діяльності: зміст і показники», Вісник післядипломної освіти. Серія «Соціальні та поведінкові науки» (психологічні 053, економічні 051, державне управління 281), вип. 21(50), с. 26–42, 2022. https://doi.org/10.32405/2522-9931-2022-21(50)-26-42
Л. Є. Просандєєва, «Психологічні особливості становлення автономної особистості», Актуальні проблеми психології. Психологія творчості, т. 12, вип. 16, с. 391–397, 2015. [Електронний ресурс]. Доступно: http://appsychology.org.ua/data/jrn/v12/i16/52.pdf Дата звернення: Жовт. 29, 2023.
О. І. Бондарчук, Н. І Пінчук, «Професійна автономність науково‐педагогічних працівників як індикатор їх суб’єктивного благополуччя», Вісник післядипломної освіти. Серія «Соціальні та поведінкові науки» (психологічні 053, економічні 051, державне управління 281), вип. 13(42), с. 54–70, 2020. https://doi.org/10.32405/2522-9931-2020-13(42)-54-70
H. Reinders & C. Balcikanli, «Learning to foster autonomy: The role of teacher education materials Studies», Self-Access Learning Journal, vip. 2(1), р. 15–25, 2011.
R. C. Smith, & S. Erdoğan, «Teacher-learner autonomy: Programme goals and student-teacher constructs», In Learner and teacher autonomy: Concepts, realities and responses; T. E. Lamb and H. Reinders, Eds. Amsterdam : John Benjamins, 2008, р. 83–103.
F. Barron, «Creative person and creative process», Ibid, vip. 10(3), р. 165–169, 1976.
J. P. Guilford, Traits of Creativity. Creativity and Its Cultivation; Harold Anderson, Ed. New York, USA : Harper and Brothers, 1959, р. 142–161.
J. P. Guilford, «Creativity: Yesterday, today and tomorrow», Journal of Creative Behavior, vip. 1(1), р. 3–14, 1967. https://doi.org/10.1002/j.2162-6057.1967.tb00002
J. P. Guilford, Creativity, intelligence, and their educational implications. San Diego, USA : Knapp, 1968.
H. E. Gruber, «Creativity and conflict resolution: The role of point of view», In The handbook of conflict resolution: Theory and practice; M. Deutsch & P. T. Coleman, Eds. Jossey-Bass/Wiley, 2000, р. 345–354.
A. H. Maslow, «Creativity in Self Actualizing People», Іn Creativity and its Cultivation; H. H. Anderson, Ed. Harper Row, New York, USA, 1959, р. 83–95.
О. Махлай, «Творчі здібності та креативність в системі розвитку творчого мислення офіцерів оперативно-розшукових підрозділів Державної прикордонної служби України», Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Психологічні науки, № 1, с. 167–179, 2016. [Електронний ресурс]. Доступно: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_pn_2016_1_16 Дата звернення: Жовт. 29, 2023.
В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова та ін. «Проблеми розумової діяльності в ускладнених умовах», у Функціонування творчого мислення в інформаційно-віртуальному просторі суб’єкта; В. О. Моляко, Ред. Київ-Львів : Видавець Вікторія Кундельська, 2021, с. 7–46. [Електронний ресурс]. Доступно: http://psychology-naes-ua.institute/userfiles/files/Moljako.pdf Дата звернення: Жовт. 29, 2023.
С. О. Сисоєва, Підготовка вчителя до формування творчої особистості учня. Київ, Україна : Поліграфкнига, 1996.
E. P. Torrance, «Insights about Creativity: Questioned, Rejected, Ridiculed, Ignored», Educational Psychology Review, № 7, р. 313–322, 1995. http://dx.doi.org/10.1007/BF02213376
Т. В. Бузовська, «Розвиток педагогічної креативності як особливості професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови», Освіта та розвиток обдарованої особистості, № 8, с. 31–33, 2014.
Л. Й. Петришин, «Структура креативності майбутніх соціальних педагогів у контексті фахової підготовки», Соціальна педагогіка: теорія та практика, № 3, с. 63–75, 2013.
A. Fotiadis, Kh. Abdulrahman, and A. Spyridou, «The mediating roles of psychological autonomy, competence and relatedness on work‐life balance and well-being», Frontier in Psychology, vol. 10, 1267, May, 2019. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.0126
Eduget. 10 ключових навичок до 2020-го. 2016. [Електронний ресурс]. Доступно: https://www.eduget.com/news/10_klyuchovix_navichok_do_2020-go-907 Дата звернення: Жовт. 29, 2023.
J. L. Rinkevich, «Creative Teaching: Why it Matters and Where to Begin», Clearing House, № 84(5), р. 219–223, 2011. https://doi.org/10.1080/00098655.2011.575416
Є. В. Тополов, Професійна агресивність особистості. Київ, Україна: Видав. дім «Слово», 2011.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.