Психологічні та інституційні аспекти підготовки успішної людини: досвід Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Стратегія розвитку вищої освіти в Україні на 2020–2031 роки. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/qgZjg2 Дата звернення: Лип. 28, 2022.
Г. П. Шевченко, «Духовна безпека: духовна культура і духовні цінності сучасної людини», Духовність особистості: методологія, теорія і практика, Вип. 3, с. 361–373, 2017. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/flALMJ Дата звернення: Лип. 28, 2022.
Г. Г. Філіпчук, «Культурологічна основа сучасної освіти», в Педагогічна і психологічна науки в Україні (до 15-річчя АПН України), Дидактика, методика, інформаційні технології. Київ: Педагогічна думка, 2007, Т. 2, 367 с., с. 37–45.
C. D. Ryff, «Well-being with soul: Science in pursuit of human potential», Perspectives on Psychological Science, 13 (2), p. 242–248, 2018.
V. Tinto & B. Pusser, Moving from theory to action: Building a model of institutional action for student success. Washington, DC: National Postsecondary Education Cooperative. Retrieved from, 2006. [Online]. Available: https://is.gd/VZ9h1b Assessed on: July, 18, 2022.
L. W. Perna & S. L. Thomas, A framework for reducing the college success gap and promoting success for all. Washington, DC: National Postsecondary Education Cooperativе, 2006.
D. Jenkins, H. Lahr, J. Fink, & E. Ganga, What We are Learning about Guided Pathways. Part 3: Timeline and Tips for Implementing Pathways Reforms. New York: Columbia University, Teachers College, Community College Research Center, 2018.
L. Couturier, Student Success Center Toolkit. The Kresge Foundation. 2014. [Online]. Available: https://is.gd/ZeRayG Assessed on: July, 18, 2022.
M. S. Roth, Beyond the university: Why liberal education matters. New Haven: Yale University Press, 2014.
Про університет. Офіційний сайт СНУ ім. В. Даля. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/qwt6Ow Дата звернення: Лип. 28, 2022.
О. Козьменко, «Досвід роботи центрів успіху студентів у США», Духовність особистості: методологія, теорія і практика, № 6(93), р. 139–147, 2019.
J. M. Braxton, Faculty professional choices in teaching that foster student success. Washington: National Postsecondary Education Cooperative, 2006.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.