Недискримінаційні цінності як компонент смислового змісту громадянської ідентичності особистості в освіті
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Ð?. БондаревÑкаÑ, «Бабочка моих реÑурÑов» в контекÑте модели арт-Ñ€Ð°Ð·Ð²Ð¸Ñ‚Ð¸Ñ Ð² образовании взроÑлых», ПроÑÑ‚Ñ–Ñ€ арттерапії: миÑтецтво ÑтоÑунків у танці життÑ, на XVIII Міжнар. міждиÑциплінар. наук.-практ. конф., Київ, 18–19 черв., 2021. Київ, 2021, Ñ. 6–9.
І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко «Навчальна програма "Психологія економічної поведінки фахівця" з методиками артрозвитку», Вісник післядипломної освіти. Серія: Соціальні та поведінкові науки, Вип. 13(42), с. 10–38, 2020.
Л. В. Долинська, О. І. Пенькова, «Психологічні закономірності становлення процесу самовдосконалення у системі сімейно-ціннісних орієнтацій», Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія: Психологічні науки, № 7(52), с. 24–31, 2018.
I. Bondarevskaya, «Citizenship identity model», in 4th international scientific and practical seminar Psychology of political and economic self-constitution, 20th May, 2016. Kyiv, Ukraine, 2016, р. 18–23.
I. Bondarevskaya, «Art-development in adult education», in the 8th international scientific and practical seminar Political and economic self-constitution: Media, political culture and democracy, December, 2020. Belgrade: Institute of Social Sciences & & Center for Personal and Social Transformations, 2020, p. 71–75.
I. Bondarevskaya, «Art-development model for non-discriminative values in education» in the 9th international scientific and practical seminar Political and economic self-constitution: Education for digital citizenship in post-pandemic times, October, 2021. Florianopolis: Federal University of Santa Catarina & Center for Personal and Social Transformations, 2021, p. 10–14.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.