Здатність фахівців соціономічних професій діяти конструктивно в кризових ситуаціях професійної діяльності: зміст і показники
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Кабінет Міністрів України. (2020, Черв. 01). Постанова № 479 «Деякі питання діяльності центрів соціальних служб». [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/1kFSon
В. В. Балахтар, «Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи», дис. д-ра наук; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Київ, 2019.
Г. Балл, «До обґрунтування раціогуманістичного підходу у психології», Психологія і суспільство, № 4, с. 60–74, 2004.
О. І. Бондарчук, Ред., Методика дослідження особливостей психологічної готовності керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін. Київ, 2014.
O. Blynova, S. Kuzikova, T. Shcherbak, G. Pobokina, D. Dyatchenko, A. Mariichyn, I. Popovych, «Empirical Research of the Hardiness of the Personality in Critical Conditions of Life», Postmodern Openings / Deschideri Postmoderne, № 12(2), s. 57–77, 2021.
С. Д. Максименко, «Лідерство як функція професійної психологічної компетентності особистості», Проблеми сучасної психології, № 24, с. 7–16, 2014. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/OTn1iU Дата звернення: Серп. 19, 2021.
А. Маслоу, Новые рубежи человеческой природы. Москва, Россия, 1999.
В. В. Балахтар, «Соціально-психологічні особливості комунікативної толерантності фахівців з соціальної роботи на різних стадіях професійного становлення», Організаційна психологія. Економічна психологія; С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, Ред., № 3(14), с. 7–14, 2018.
О. В. Брюховецька, «Комунікативна толерантність як складова лідерських якостей керівників освітніх організацій», Організаційна психологія. Економічна психологія, № 4(21), с. 18–27, 2020.
Н. Е. Водопьянова, Психодиагностика стресса. Санкт-Петербург, Россия : Питер, 2009.
Л. А. Китаев-Смык, Психология стресса. Психологическая антропология стресса. 2-е изд. Москва, Россия : Академ. проект, 2009.
О. М. Кокун, Психологія професійного становлення сучасного фахівця. Київ, Україна : ДП «Інформ.-аналіт. агентство», 2012.
В. М. Крайнюк, Психологія стресостійкості особистості. Київ, Україна: Ніка-Центр, 2007.
А. Льовочкіна, «Здатність діяти у стресових ситуаціях як професійна компетентність соціального працівника», Вісник Київського нац. ун-ту імені Тараса Шевченка. «Соціальна робота», № 2(2), с. 10–13, 2017.
Г. М. Дубчак. «Розуміння професійної стресостійкості у психологічній літературі», Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія, Вип. 649, с. 39–47, 2014.
Т. М. Титаренко, Л. А. Лєпіхова, О. Я. Кляпець, Формування в молоді настанов на здоровий спосіб життя. Київ, Україна : Міленіум, 2006.
І. Жигаренко. «Психологічні ресурси особистісно-професійної адаптації фахівців соціономічної галузі», Психологія особистості, Т. 11, № 1, 2021.
C. Ю. Лєбєдєва, О. В. Тімченко, Психологічне забезпечення професійної та функціональної надійності фахівців снайперських груп спеціальних підрозділів МВС України. Харків, Україна : Вид-во ХНАДУ, 2005.
Е. П. Ð?льин, Ðмоции и чувÑтва. (МаÑтера пÑихологии). Санкт-Петербург, РоÑÑÐ¸Ñ : Питер, 2001.
В. В. Бойко, Коммуникативная толерантность. Санкт-Петербург, Россия : МАПО, 1998.
О. А. Васильченко, «Професійні цінності соціальної роботи: соціокультурний аспект», Вісник Нац. тех. ун-ту України «Київський політехнічний інститут». Політологія. Соціологія. Право, № 3, с. 84–89, 2013 [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/2gXOHQ Дата звернення: Серп. 23, 2019.
В. І. Танасійчук. «Зарубіжний досвід підготовки фахівців в системі управлінської культури соціальних служб», Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому просторі, 17 травня 2019 р., с. 299–303. Чернівці, 2019.
Н. В. Онопрієнко-Капустіна, «Психологічні особливості розвитку самоефективності майбутніх фахівців соціальних служб у процесі професійної підготовки», дис. канд. наук, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Київ, 2021.
В. І. Танасійчук, «Психологічні особливості лідерської позиції особистості фахівця соціальних служб», дис. д-ра філософії, ДЗВО «Ун-т менедж. освіти» НАПН України. Київ, 2021.
А. В. Брушлинский, «Проблема субъекта в психологической науке», Психологический журнал, Т. 12, № 6, с. 3–11, 1991.
Л.П. Лабезна, «Соціально-психологічні детермінанти адаптивної копінгповедінки студентської молоді в освітніх закладах різного типу», дис. канд. наук. Сєвєродонецьк, 2017.
В. В. Баранюк, «Сучасні підходи до формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціальної роботи», Наукові записки Тернопільського нац. пед. ун-ту імені Володимира Гнатюка. Педагогіка, Вип. 4, с. 37–42, 2014. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/Bs0Qb7 Дата звернення: Квіт. 21, 2018.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.