Гендерно-вікові особливості викладачів іноземних мов здатності до прояву креативності у професійній діяльності
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
К. С. Балахтар, «Особливості впливу креативності на суб’єктивне благополуччя викладачів іноземних мов закладів вищої освіти», дис. канд. наук; ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України. Київ, 2021.
К. С. Балахтар, «Креативний складник у структурі готовності до професійної діяльності викладачів іноземної мови», Теорія і практика сучасної психології, Т. 1, № 6, с. 5–8, 2019. Електронний ресурс. Доступно: http://surl.li/cxudm Дата звернення: Серп. 06, 2022.
О. Ф. Волобуєва, «Творча компетентність викладача вищої школи: психологічний аспект», Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, Вип. 4, 2011. Електронний ресурс. Доступно: http://surl.li/cxudq Дата звернення: Серп. 06, 2022.
Дж. Гилфорд, «Три стороны интеллекта», Э. А. Голубевa, пер. с англ. в Психология мышления, Москва, Россия : Прогресс, 1965, с. 443–456; 162–164.
Л. В. Журавльова, М. В. Філоненко, «Креативність викладача як необхідна складова інноваційного навчання», Педагогічна культура викладача вищої школи: матеріали XLVI навч.-метод. конф., Харків, 21 листоп., 2012 р.; М-во охорони здоров’я України, Харк. нац. мед. ун-т Харків : ХНМУ, № 3, с. 61–62, 2012.
Г. С. Никифоров, М. А. Дмитриева, В. М. Снетков, Ред., Практикум по психологии менеджмента и профессиональной деятельности. Санкт-Петербург, Россия: Речь, 2001.
Т. Сидоренко, «Творчість у діяльності вчителя», Рідна школа, № 5, с. 55–57, 2001.
Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG). Київ : ТОВ «ЦС», 2015.
Л. Й. Петришин, «Формування креативності майбутніх соціальних педагогів в умовах професійної підготовки», Наукові записки Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки, Вип. 4, с. 149–154, 2012. Електронний ресурс. Доступно: http://surl.li/cxudt Дата звернення: Серп. 06, 2022.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.