Формування державної освітньої політики щодо змісту діяльності педагогічних працівників у контексті модернізації професійної (професійно-технічної) освіти
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Л. М. Ващенко, «Інновації в освіті», Енциклопедія освіти, В. Г. Кремень, Ред. Київ, Україна: Юрінком Інтер, 2008.
М. О. Голубєва, І. В. П’янковська, «Визначення ключових компетентностей майбутніх учителів: європейський досвід», Наукові записки. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота, т. 84, 73 с., 2008.
Ю. Завалевський, «Сутність інноваційної педагогічної діяльності», Педагогічний дискурс, № 17, с. 63–69, 2014.
Верховна Рада України. (2017, Верес. 05). Закон № 2145-VIII «Про освіту». [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/4lhgEa
С. І. Заславська, «Шляхи вдосконалення підвищення кваліфікації педагогічних працівників професійної освіти», Вісник післядипломної освіти, № 15(28), с. 63–73, 2015.
С. І. Заславська, «Інноваційна діяльність педагога професійної школи в контексті ефективності освітньої системи», Вісник післядипломної освіти. Педагогічні науки, № 2(31), с. 26–34, 2016.
І. А. Зязюн, Г. М. Сагач, Краса педагогічної дії. Київ, Україна: Україн.-фін. ін-т менедж. та бізнесу, 1997.
Модернізація змісту професійної освіти і навчання: теорія і практика / М. А. Вайнтpауб, А. М. Романова, І. А. Мося, Я. Ю. Білоконь та ін., М. А. Вайнтpауб, Ред. Київ, Україна: ТОВ «НВП Поліграфсервіс», 2015.
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні, В. Г. Кременя, Ред. Київ, Україна: КОНВІ ПРІНТ, 2021. (До30-річчя незалежності України). https://doi.org/10.37472/NAES-2021-ua
Н. Г. Ничкало, «Професійна педагогіка в інформаційно-технологічному суспільстві», на ІV Міжнар. наук.-практ. конф. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи. Хмельницький: Авіст, 2007, с. 88–94.
О. І. Огієнко, «Формування готовності до інноваційної діяльності як важлива складова професійної підготовки майбутнього вчителя», Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, № 7(33), с. 154–161, 2013.
В. Олійник, «Система педагогічної освіти та педагогічні інновації», Директор школи, ліцею, гімназії, № 4, с. 61–69, 2001.
О. М. Отич, Основи педагогічної майстерності викладача професійної школи. Кіровоград, Україна: Імекс-ЛТД, 2014.
«Професійна освіта як складова забезпечення кваліфікованого кадрового потенціалу України: проблеми та шляхи вирішення», на парламентських слуханнях у Верховній Раді України. Верховна Рада України, Комітет з питань науки і освіти. Парламентські слухання. Київ: Парлам. вид-во, 2016, 320 с.
В. Радкевич, «Дослідницькі засади діяльності педагога професійної школи», Професійно-технічна освіта, № 4, с. 5–7, 2006.
І. Є. Сілаєва, «Методичні аспекти підвищення кваліфікації педагогів професійної школи», na Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej Pedagogika. Teoretyczne i practyczne aspekty rozwoju wspolczesnej nauki. Warszawa: Wydawca Sp. z.o.o. «Diamond trading tour», 2017, с. 101–105.
The Future of Jobs. [Online]. Word Economic Forum, 2016. Available: https://is.gd/aLf6jU Дата звернення: Квіт. 05, 2022.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.