Ґендерний підхід та ґендерно-орієнтоване бюджетування інклюзивної освіти як пріоритет управлінської діяльності
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Я. О. Божко, «Механізми модернізації державної політики у сфері зайнятості осіб з інвалідністю в Україні», дис. канд. наук, Нац. акад. держ. управл. при Президентові України. Київ, 2020.
В. Бондар, «Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен», Рідна школа, № 3, с. 10–14, 2011.
О. І. Бондарчук, О. О. Нежинська, Психологічні умови формування ґендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Київ, Україна: ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2014, 180 с.
Верховна Рада України. (2010, Лип. 8). Бюджетний кодекс України № 2456-VI. [Електронний ресурс]. Доступно: https://bit.ly/331L3rM
Верховна Рада України. (1996, Черв. 28). Конституція України № 254к/96-ВР. [Електронний ресурс]. Доступно: https://bit.ly/3otIs1q
М. Геппл, Э. Фестл, «Гендерное бюджетирование в Австрии. Первый опыт», Organisation for Economic Co‐operation and Development. [Электронный ресурс]. Доступно: https://bit.ly/3uw6nAU
В. Громовий, «Гендер в освіті: Шведський та український погляди», Управління освітою, № 20, с. 5–8, 2005.
Державний веб-портал бюджету для громадян / Міністерство фінансів України. [Електронний ресурс]. Доступно: https://bit.ly/3GwiHDU Дата звернення: Груд. 06, 2021.
Інвалідність та суспільство / Л. Байда, О. Красюкова-Енс, В. Азін та ін.; Л. Байди, О. Красюкової-Енс, Ред. Київ, Україна: Київ. ун-т, 2011, 188 с.
Інклюзивна освіта від А до Я / уклад. Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк. Київ, Україна, 2016, 68 с.
О. Кікінеджі, «Формування гендерної культури молоді: проблеми та перспективи», Шлях освіти, № 1, с. 27–28, 2004.
А. Колупаєва, Інклюзивна освіта: реалії та перспективи. Київ, Україна: Самміт-Книга, 2009, 272 с.
Концептуальні аспекти інклюзивної освіти. Інклюзивна школа: особливості організації та управління. / А. А. Колупаєва, Ю. М. Найда, Н. З. Софій та ін.; Л. І. Даниленко, Ред. 2-ге вид., стереотип. Київ, Україна: ФОП Парашин І.С., 2010, 128 с.
В. П. Кравець, Т. В. Говорун, О. М. Кікінежді, Гендерні дослідження: прикладні аспекти. Тернопіль, Україна: Навч. кн. Богдан, 2013, 448 с.
«Кратко о важном: "Гендерно-ориентированное бюджетирование – это инструмент расширения прав и возможностей женщин и сокращения неравенства в нашем обществе"», Структура Организации Объединенных Наций «ООН-женщины». [Электронный ресурс]. Доступно: https://bit.ly/3BaqjL5
І. С. Мунтян, «Ґендерний підхід у професійній підготовці студентів вищих педагогічних закладів», дис. канд. наук. Одеса, 2004.
Н. О. Приходькіна, «Педагогічні умови реалізації гендерного підходу у фаховій підготовці студентів гуманітарних спеціальностей», дис. канд. наук, Держ. вищий навч. заклад «Ун-т менедж. освіти». Київ, 2008.
К. М. Роменська, «Гендерно-орієнтоване бюджетування в умовах розвитку бюджетного процесу України», Ефективна економіка, № 5, 2020. [Електронний ресурс]. Доступно: https://bit.ly/3oqZAoA DOI: 10.32702/2307-2105-2020.5.53
«Ситуація на зареєстрованому ринку праці та діяльність Державної служби зайнятості у січні‐серпні 2021 року», Державний центр зайнятості. Аналітична та статистична інформація. [Електронний ресурс]. Доступно: https://bit.ly/3B6AyQv
В. В. Супрун, «Ґендерний підхід та ґендерно-орієнтоване бюджетування освіти як пріоритет державної політики України», Вісник післядипломної освіти. Серія «Соціальні та поведінкові науки», державне управління, вип. 13(42), с. 200–230, 2020.
Характер праці змінюється. 30 сигналів на які треба звернути увагу для досягнення сталого майбутнього / Туна Гокце та ін. [Електронний ресурс]. Доступно: https://bit.ly/3B0ERwV
О. Цокур, І. Іванова, «Основи ґендерного виховання», Ґендерний розвиток у суспільстві. 2‐ге вид. Київ, Україна: ПЦ «Фоліант», 2005, с. 183–223.
А. Г. Шевцов, Сучасні проблеми освіти і професійної реабілітації людей з вадами здоров’я. Київ, Україна, 2004, 200 с.
К. Б. Шевченко, Гендерна політика в Україні: визначення, формування, управління. Харків, Україна: Нац. ун-т внутр. справ, 2003, 165 с.
Ю. Щербяк. Інклюзивна освіта в загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічні аспекти. [Електронний ресурс]. Доступно: https://bit.ly/3HNRJJr
І. Ярмощук, «Інклюзивне навчання в системі освіти», Шлях освіти, № 2, с. 24–28, 2009.
E. Hayes, «Insights from Women’s Experiences for Teaching and Learning», In EffectiveTeaching Styles, New Directions for Continuing Education; E. Hayes, Еdit., № 43, 1989.
J. M. Hugo, «Adult Education History and the Issue of Gender: Toward a Different History of Adult Education in America», Adult Education Quarterly, № 41(1), 1990.
A. P. Grace, P. A. Gouthro, «Using models of feminist pedagogy to think about issues and directions in graduate education for women students», In Studies in continuing education, № 22(1), 2000.
E. Tisdell, «Creating inclusive adult learning environment: insight from multicultural education in feminist pedagogy», Columbus, Ohio, ERIC Clearing House on Adult, Career, and Vocational Education Series, № 361, 1995.
P. McLaren, Crirical Pedagogy and Predatory Culture. London, N.Y., 1995.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.