Роль самоефективності в діяльності майбутнього фахівця соціальних служб
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Верховна Рада України. (2019, Січ. 17). Закон № 2671-VIII «Про соціальні послуги». Введ. в дію 01.01.2020 р. [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2671-19#Text
В. Балахтар, «Комунікативна компетентність як складова професіоналізму фахівця соціальної роботи» на Міжнар. наук.-практ. конф. Якісна освіта в Україні: тенденції, проблеми, перспективи, Чернівці, 2017, с. 266–267.
K. B. Carey, M. P. Carey, «Changes in self-efficacy resulting from unaided attempts to quit smoking», Psychology of Addictive Behaviors, 7(4), 219–224, 1993. [Online]. Available: https://doi.org/10.1037/0893-164X.7.4.219
Р. Фрейджер, Дж. Фейдимен. Личность. Теории, упражнения, эксперименты; пер. с англ. Е. Будаговой, М. Васильевой, В. Кучерявкина et al. Санкт-Петербург, Россия: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2006, 704 с.
A. Bandura, «Self-efficacy: Toward to unifuing theory of behavioral change», Psychological review, 84(2), 191–205, 1977.
A. Bandura, Self-efficacy: The exercise of control. New York: Freeman. 1997, 604 с.
A. Bandura, Social foundations of thought and action: A social cognitive theory. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall, 1986.
Д. О. Шапошник-Домінська, «Психологічні особливості розвитку самоефективності особистості», дис. канд. наук. Київ: Ін-т соціальної та політичної психології НАПН України, 2015, 193 с.
Ð?. Ðœ. Кондаков, ПÑихологиÑ-2000: Ð?ллюÑтрированный Ñправочник. Столичн. гуманитар. ин-Ñ‚. МоÑква, РоÑÑиÑ, 2000. [Ðлектронный реÑурÑ]. ДоÑтупно: http://www.encyclopedia.ru/cat/online/detail/38841
О. Б. Ярова, «Психологічні теорії ХХ століття та їх вплив на розвиток європейської початкової освіти», Український педагогічний журнал, № 1, с. 135–143, 2016. [Електронний ресурс].
Доступно: http://uej.undip.org.ua/upload/iblock/fcd/fcd369d2bd1c010a43157f1651b468d1.pdf
О. В. Киричук, В. А. Ромeнець, Ред. Основи психології. Київ, Україна: Либідь, 2002, 632 с.
А. В. Брушлинский, «Психология субъекта», Психологический журнал, № 24(2), с. 15–17, 2003.
Е. Р. Калитеевская, Д. А. Леонтьев, «Пути становления самодетерминации личности в подростковом возрасте», Вопросы психологии, Вып. 3, с. 49–55, 2006.
Л. Ð?. Ðнцыферова, «СпоÑобноÑÑ‚ÑŒ личноÑти к преодолению деформаций Ñвоего развитиÑ», Развитие личноÑти и проблемы геронтопÑихологии; изд. 2-е, иÑправ. и допол. МоÑква, РоÑÑиÑ: Ð?зд-во «Ð?н-Ñ‚ пÑихологии Ð Ðл, 2006, 512 Ñ., С. 355–381. (Ð¡ÐµÑ€Ð¸Ñ Â«Ð”Ð¾ÑÑ‚Ð¸Ð¶ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð² пÑихологии»).
Т. Титаренко, «Практики особистісного життєтворення: множинність як шанс», Психологія особистості, № 1, с. 12–20, 2015. [Електронний ресурс]. Доступно: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2015_1_4
О. І. Бондарчук, «Соціальна самоефективність педагогічних працівників як чинник психологічної безпеки освітнього середовища», зб. наук. ст. Київ. міжнар. ун-ту й Ін-ту соціальної та політ. психології НАПН України. Серія: «Психологічні науки: проблеми і здобутки. Київ: КиМУ, № 2(12), с. 5–24, 2018.
В. В. Балахтар, «Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи», дис. д-ра наук, спец.: 19.00.05 – соціальна психологія; психологія соціальної роботи; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. Київ, 2019, 595 с.
А. Кічук, «Ціннісне ставлення як психологічний феномен», Психологія і суспільство, № 3, с. 80–84, 2006.
Н. В. Онопрієнко-Капустіна, «Психологічні особливості розвитку самоефективності майбутніх фахівців соціальних служб у процесі професійної підготовки», дис. канд. наук; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Київ, 2021, 230 с.
S. Appelbaum, A. Hare, «Self-efficacy as a mediator of goal setting and performance», Journal of Managerial Psychology, № 11(3), р. 33–47, 1996.
A. D. Stajkovic, F. Luthans, «Self-efficacy and work-related performance: A meta-analysis», Psychological Bulletin, № 124(2), р. 240–261, 1998.
T. Bouffard, M. Bouchard, G. Goulet, I. Denoncourt, N. Couture, «Influence of achievement goals and self-efficacy on students’ self-regulation and performance», International journal of psychology, № 40(6), р. 373–384, 2005.
J. B. Vancouver, C. M. Thompson, E. C. Tischner, D. J. Putka, «Two studies examining the negative effect of self-efficacy on performance», Journal of Applied Psychology, № 87(3), р. 506–516, 2002.
Э. Э. Сыманюк, Психологические барьеры профессионального развития личности: практико-ориентированная монография. Москва, Россия: Москов. психолого-социальный ин-т, 2005, 252 с.
І. Д. Бех, «Психологічна суть гуманізму у вихованні особистості», Педагогіка і психологія: Вісник АПН України, № 3, с. 10–12, 2000.
Г. Лефрансуа, Теория научения. Формирование поведения человека. Санкт-Петербург, Россия: Прайм-ЕВРОЗНАК; Москва, Россия: ОЛМА-Пресс, 2003, 278 с.
M. Waldam, «Freshmen’s we of library electronic resources and self-efficacy», Information research, Vol. 8. № 2, 2003.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.