Включеність батьків в освіту дітей в умовах «Нової української школи»: комунікативний аспект
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Міністерство освіти і науки України. (2018, Черв 8). Наказ № 609, Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти. [Електронний ресурс]. Доступно: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-primirnogo-polozhennya-pro-komandu-psihologo-pedagogichnogo-suprovodu-ditini-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-v-zakladi-zagalnoyi-serednoyi-ta-doshkilnoyi-osviti
В. М. Оржеховська, В. І. Кириченко, Г. Г. Ковганич, Взаємодія навчального закладу і сім’ї: стратегії, технології, моделі: навч. практико-зорієн. посіб. Харків, Україна: Точка, 2007.
О. Пухта, «Співпраця батьків та школи у вихованні дітей», Педагогічний пошук, Вип. 3(5), с. 74–75, 2006.
В. В. Химинець, М. Ю. Кірик, Інновації в початковій школі. Тернопіль: Мандрівець, 2012, 312 с.
Міністерство освіти і науки України. Концепція Нової української школи. [Електронний ресурс].
Доступно: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf
І. І. Дорожко, О. Є. Малихіна, Л. В. Туріщева, Шкільний психолог в умовах НУШ: професійний супровід початкової ланки школи. Київ, Україна: Основа, 2021, 144 с.
Є. В. Афоніна, О. О. Заріцький, Н. В. Міщенко, Психолог у НУШ: радісно та впевнено руш! Путівник психолога в Новій українській школі. Краматорськ, Україна: Витоки, 2018, 250 с.
J. Prochaska, C. DiClemente, J. Norcross, «In search of how people change: Applications to the addictive behaviors», American Psychologist, Vol. 47, pp. 1102–1114, 1992.
Ð. Ð’. Соколов, ÐžÐ±Ñ‰Ð°Ñ Ñ‚ÐµÐ¾Ñ€Ð¸Ñ Ñоциальной коммуникации: учеб. поÑобие. Санкт-Петербург, РоÑÑиÑ: Ð?зд-во Михайлова Ð’. Ð., 2002, 461 Ñ.
T. M. Newcomb, «An Approach to the Study of Communicative Acts», Psychological Review, Vol. 60, pp. 393–404, 2003. https://doi.org/10.1037/h0063098
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.